Te muți cu mine ?

23 5 2
                                    

  

- Hei, Emily, tu ce cauți prin pădurea asta ?, mă întreabă brunetul din fața mea.

- Am plecat de acasă, nimic nou, îmi iau viata în propriile mâini, spun și iau o boaba de strugure.

- Wow, o luptatoare, spune acesta zâmbind.

   Puteam să vad gelozia pe față Cavalerului, însă schițez doar un mic zâmbet.

- Și ai unde te duci ?, mă întreabă brunetul, aflând că îl cheamă Derek.

- Nu, dar o găsesc eu, spun și mă ridic.

- Hai cu noi, spune Derek
Te poți muta cu mine, aruncându-mi o privire cu un ranjet.

Il puteam vedea pe Cavaler roșu la față de nervi, însă nu se putea abține.

- Mai bine ar sta pe străzi decat stea  cu tine, îi puteam auzi pe toți răzând.
Eu si Carly stam într-un apartament, avem o camera goală, dacă vrei ai putea te muți cu noi, spune scărpinându-se la ceafă.

- Vai, mersi, dar nu stiu, nu am bani acum, spun jenata.

- Nu-i nimic, stai liniștită, deci ce zici ? Sincer m-aș simți bine mai stiu o fată în casă, spune ea zâmbind.

- Bine, doar pentru câteva săptămâni, spun zâmbind.

    Noapte se lăsase destul de rapid, eu și Carly stătusem toată noaptea să vorbim și să barfim. Însă somnul puse stăpânire pe noi.
Cântecul păsărilor îmi alinau urechile, dar un țipăt se auzise de afară, ies și ...

Booooooooommmm !!!! 😃🔫

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum