În următoarea clipă, buzele noastre se unesc, urmând un sărut destul de pasional. Văd cum îmi împinge pieptul cu mânuțele ei firave, în speranța că va scăpa, dar știu că nu vrea asta cu adevărat.
- Idiotule, ești un.., dar o întrerup.
- Un scump, o întreb și văd cum își mărește ochii, urmarand iar o privire ucigătoare.
*Emily*
Idiotul, are chef de glume, ii arat eu. Mă ridic și îl prind de bărbie, ma privește în ochi pierdut, el a vrut-o.
- Foarte scump, spun și fac spațiul dintre noi inexistent.
Privirea lui era ațintită spre buzele mele,însă îi ridic bărbia cu degetele mele subțiri, încât privirile noastre sa se poata întâlni. Îl văd cum se repede asupra buzelor mele, însă i le acopăr cu un deget, și zâmbind învingătoare.
- Of, băiatul nu primește nimic, spun și mă îndepărtez.
Dau să plec și însă îmi cuprinde talia cu brațele lui sculptate, mă întoarce cu fața spre el, prizându-mi obrajii cu măna lui dreaptă. Mă privește timp de câteva minute bune, ardea, era nervos, dar nu într-un mod violent, chiar unul drăgăstos.
- Nu poti să mă fierbi și să mă abandonezi așa, spune și îmi cuprinde talia punându-mi picioarele în jurul bazinului său, și acaparându-mi buzele.
Mă sărută cu o dorință atât de mare, încerc să mă retrag, însă îmi prinde buza de jos și o musca tare, jucăuș, ne întreptam spre dormitor, îl resping cât pot de mult, nu vreau să mă culc cu el, nu acum, îl lovesc însă mă strânge și mai puternic.
Deschide ușa dormitorului fără să rupă sărutul, inima îmi bate tot mai tare când ajungem în dreptul patului, mă așează încă sărutându-mă, se îndepărtează și încep să țip, el chiar ......
Un capitol mai erotic.
Oare Paul isi va face de cap cu Emily ?
Bommmmm ! :)))
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
Phiêu lưuTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.