Închid ușă și o iau pe roșcată de braț și plecam. După vreo câteva ore bune, ajunsesem și noi acasă, ciudat, ușă era deschisă, totul era praf un bucatarie, brusc se aud țipete din camera lu' Emily, fug cât pot de repede, deschid ușă și vad pe micuța blonda țipând la leptop de bucurie.
- Na, fraiere, ți-a furat gagica, spune răzând cu poftă.
- Ești normala ? Cum să te bucurii că i-a furat gagica ?, spun amuzat.
Tresări la auzul glasului meu, mă privești serioasa timp de 3 secunde, proastă alegere să te întreb, mă loveai în față cu argumente bune.
- Glumești ? Tipul și-o merită, joaca la doua scaune, spui și un nod în gât mi se pune.
* Emily*
Il gonesc din camera mea cu celebră scuză, trebuie să mă schimb, nu voiam să îl vad, mă întreb ce face Carly, o s-o sun. Mă ridic din pat și pocnesc către sufragerie unde îi vad pe cei doi îmbrățișați în fața televizorului.
- Vreau să vorbesc cu Carly, îmi dai telefonul tau ?, spun catre Scott serioasă.
- Ok, poftim, dar ce îți venii ? mă întreabă confuz.
- Vreau sa vorbesc cu ea, ce e așa wow, spun răutăcioasă si plec.
* Convorbire telefonică*
- Da, Scott, sunt ocupata, nu pot vorbi acum, ce vrei ?, o aud pe Carly de la celalalt capăt
- Hei, sunt eu, Emily, te-am sunat să văd ce faci, dar vad că ești ocupată, spun cu o voce stinsă.
- Emily, hei, scuze. Da, sunt bine, tu ? Logic că am timp să vorbim, pentru tine îmi fac 5 minute timp, spune ea.
Un zâmbet nebun îmi apare pe față, o ador, cât noroc că o am prietenă, o iubesc mult.
- Eu sunt bine, îmi e dor de tine, știu că mai puțin vii acasă, dar îmi e dor, spun eu puțin timidă.
- Cât de dulce ești, și mie îmi e dor, și timpul trece, ce vrei să îți iau de aici ?, mă întreabă ea optimistă.
- Nimic, sau ia-mi cea mai frumoasă frunză, spun zâmbind.
- Frunza ? Nu vrei un parfum ?, era tare confuză.
- Nu, o frunză îmi ajunge. Trebuie să închid, sper să vii repede acasă, te iubesc, pa, spun și închid.
- Si eu, pa.
Mă îndrept din nou spre sufragerie, ciudat, roșcată nu mai era, îi dau înapoi telefonul brunetului și plec în camera mea. După câteva ore bune mă hotărăsc să dorm, dar niste bătăi în ușă mă iau prin surprindere.
- Hei, pot dormi cu tine ? M-am certat cu Scott, spune roșcată din fața mea.
- Sigur, hai, spun și îi fac semn spre locul din dreapta mea.
- Mersi Emily, îți rămân datoare, spune și se acoperă cu plapuma.
- Noapte buna Maia !, spun și închid ochii.
- Noapte buna Emily !
Mă trezesc dimineața întâmpinată de țipete, mă ridic și mă îndrept spre bucătărie unde îi văd pe cei doi certându-se.
- Sunteți normali ? Ce dracu' aveți de dimineața ? Sunteți mai răi decât Carlos și Aurora.
- Cine ?, spun ei la unison.
- Din nou serial spaniol la care mă uit, dâ, voi bătrânii nu aveți cum să știți, spun și îmi torn o cană cu apă.
- Bătrâni ? Suntem cu 2 ani mai mare decât tine, spune Scott amuzant.
- Aha, semn că eu trăiesc cu 2 ani mai mult decât tine, îi dau peste nas și plec din camera.
- Emily, treci încoa, dacă pun mâna pe tine, spune nervos.
- Si daca nu ce ?, spun cu un mic zâmbet și plec.
Aud pași rapizi spre mine, simt cum doua mâini mă cuprind si ....
Credeați că Scott o să doarmă cu Emily, nu-i așa ? Of, sper că nu am distrus speranțe :))))
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.