S-a întors !

21 3 33
                                    

 
  Deschide ușa dormitorului fără să rupă sărutul, inima îmi bate tot mai tare când ajungem în dreptul patului, mă așează încă sărutându-mă, se îndepărtează și încep să țip, el chiar o s-o facă.  Îmi sărută gâtul, prizându-mi cu putere brațele deasupra capului cu o mână și cu cealaltă încercând să îmi îndepărteze pantalonii.

- Ești a mea acum, nenorocito, spune furios.

 Era el, era el, îngheț, de ce el ? De ce îmi face asta ? Mă zbat, dar în zadar, țip cât pot de tare. Trezindu-mă brusc din somn, eram în camera mea, în următoarea clipa Paul își face prezența speriat în față ușii. Mă privea, aveam zgârieturi pe mâinii și față uda din cauza plânsului isteric. Se apropie de mine, însă mă sperii, observă asta și se oprește.
Acum sunt în brațele lui puternice, încă plangand, mie atât de frică.

- Emily, trebuie să mergem la doctor, acum ai ajuns să te rănești, și nu accept asta, spune privindu-mă în ochii.

- Nu pot scăpa de el, întelege, spun speriată.

- Ce ai visat acum, mă întreabă, însă vede pe fața mea că nu e ceva ortodox.

- Tu, tu erai el acum Paul, ai vrut să mă violezi, adica el, Doamne, era atât de real, spun și îmi afund capul în palme, dându-i drumul la braț.

- Știi doar că nu ți-aș face ceva fără să vrei, dacă dorești rămân până adormi, se oferă zâmbindu-mi dragastos.

- Poți rămâne toată noapte, îi răspund fără pic de jenă.

-Perfect, spune și stinge lumina.

 Fiecare stătea pe partea lui a patului, însă voiam să mă țină în brațe, nu știu de ce, dar voiam, știu că nu mi-ar face rău niciodată, dar îmi era frică să nu-l îndepărtez cu crizele mele. Țin enorm la el. Simt o mână încolăcindu-se în jurul taliei mele. Nu el din nou !

- Acum e rândul meu să te iau în brațe, nu-ți face griji, sunt eu Paul, spune citidu-mi gândurile.

 Nu spun nimic, încercând să dau impresia că am adormit, însă mă strânge mai aproape de pieptul lui, simt cum stomacul meu explodează. E un sentiment ciudat, însă de data asta nu mai pot rezista, mă întorc cu fața la el, lumina lunii care se reflectă pe fața lui mă ajuta să îi disting nasul de gura, încep să mă joc cu buza lui de jos.
  Isi deschide ochii, știam că nu dormea, acum doar stam și ne privim, însă vad că își dorește la fel de mult ca mine, înaintez spre buzele lui însă sunt oprită de .....




Hai cu suspansul !!!!!! :))))
Salutttt !

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum