Mă ținuse strâns în brațele sale bine lucrate, încerc să scap, dar fără reușită. Spatele făcând contact cu pieptul lui, în următoarea clipă, aud o voce puternică, era a lui Paul, care se ridica și se îndreptând spre noi. Mă zbat pentru a ajunge în brațele sale, însă ajung să fac contact cu podeaua rece.
- Emily, ești bine, mă întreabă Scott speriat.
Vezi dacă ești proastă ? Te zbați aiurea.- Cretinul naibi, îi replic și mă îndrept spre Paul care mă cuprinde cu brațele lui.
- Mergi cu idiotul asta ? Renunți așa la mine ? Uiți cine te-a scos din pădurea aia, îmi ,,scoate el ochii".
-Eu merg cu Paul, nu știu la ce idiot te referi tu, și ai de când să îmi reproșezi chestia asta toată viața ? Puteam ieși din pădurea aia și singură, îi replic și îi arăt ușa.
Plecă !- Bine, vei regreta amarnic, spune nervos și trântește ușa.
Îmi împachetez, și ies din spital alături de blond. Ajunsă acasă am hotărât să fac un duș fierbinte, și să mă odihnesc. Paul era în sufragerie, sorbind din pixa sa de suc și butonând telecomanda. Aqua trebuia să place de urgență la matușa ei, unde va sta 3 zile, iar bunica ei a hotărât să plece la o amică în Argentina. Super, o să văd ca o tristă singură telenovela.
Mă îndrept spre bucătărie și privesc în frigider, era gol.- Azi mergem să mâncam în oraș, il aud pe blond. Așa că du-te și schimba-te.
Nu spun nimic și după jumate de ora cobor îmbrăcată lejer. Ne intreptam spre cel mai apropiat restaurant, cel mai ciudat e să vezi doua persoane îmbrăcate în trening printre persoane îmbrăcate elegant. Însă ignoram privirile și ne bucuram de aceea după-amiază plăcută.
- Ce zici de un film, mă întreabă el privind înainte.
- Sunt obosită, dacă vrei tu poți merge, nu vreau să stai după mine, spun cu capul în pământ.
- Știi ceva, ai dreptate, a fost o zi lunga, hai să mergem acasă, spune și îmi prinde mâna în a lui. Îmi retrag ușor mâna, nu știu de ce am făcut asta.
Ajunși acasă, fiecare și-a văzut de treaba lui. Mă foiam ba pe o parte, ba le alta a patului, nu puteam să dorm, nu erau insomniile, ci frica, ca el se poate întoarce. Mă ridic și mă îndrept spre camera blondului. Deschid ușor ușă și îi pot vedea dormit buștean. Înaintez,era la bustul gol, însă avea pantaloni pe el. Nu arată deloc rău, mă așez pe marginea patului, jumate de pat era libera. Stătea în fund, cu picioarele ghemuite la piept, nu voiam să il trezesc, însă aud un singur mormăit.
Brusc panica se instalează în interiorul meu și un braț mă cuprinde.- Emily, mă întreabă confuz și somnoros.
- Eu.....
Am postat, știu, nimănui nu îi pasă.
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.