Brusc realizez că arătam că o disperată, mă fac că nu am auzit nimic și continuu să mănânc. Poate o să uite.
- Ce dracu'...abia m-am schimbat, spune îmbufnat.
Face botic și nu reușesc să mă abțin, schițez un zâmbet mic, după ce suntem gata înaintăm spre cafenea.*Paul*
Azi e tare tăcută, nu știu e cu ea, se pare că acele vise cu așa zisul ,,el" o afectează rău psihic. O voi convinge să mergem la un medic psihiatric. Doar servește lumea cu același zâmbet, dar știu că nu e bine.
-Hai, avem pauză, spun, prinzând-o de mână, dar și-o retrage.
Nu știu, încep să țin la ea și ea se îndepărtează ? De ce face asta ? Oare mai ține la afemeiatul ăla ?
Stau și o primesc cum își savurează limonada rece, șuvițele ei blonde acoperindu-i față palidă, ochii ei albăstrii, atât de cristalini. După pauză totul revine la aceiași răceală.- Hai, trebuie să închidem, o strig și iau cheile de pe tejghea.
Ajunși acasă totul era la fel, eu încercând să ne apropiem și ea îndepărtându-se. Acum stă pe canapeaua uriașă, vizionându-și telenovela. Iau cele două pahare de ceai și înaintez spre ea.
- Poftim, îi zic înmânându-i cana fierbinte.
Nu obțin mai mult decât un ,,mulțumesc", dar ochii ei nu se mișcau de la marele ecran. Mă uit confuz, nu înțelegeam nimic, și e atâta dramă. Însă observ o situație asemănătoare cu cea a nostra și încep să comentez, în speranța că voi obține câteva cuvinte de la ea astăzi.
- Ce naiba ? Tipul are dreptate, dramatizează prea mult tipa, spun revoltat
Se întoarce confuză spre mine, dar în următoarea clipă îmi arunca o privire care mă putea băga la zece metri sub pământ. ,, Ce ai spus", mă întreabă ea arătându-mi degetul arătător în semn amenințător. Repet din nou, asta făcând-o să se umfle în pene și să se rățoiască la mine. Era atât de drăguță nervoasă, explicându-mi.
- Fraiere, Aurora a suferit un accident, iar Carlos a călcat-o, și ghici ce a făcut ,,tipul care are dreptate", a plecat, spune și îmi citează, și cum ai vrea să reacționeze ? Să spună ,, Vai, mersi, mă calci cu mașină și pleci, după o luna mă cauți și vrei să te iert, mârâie nervoasă.
- Au, nu știam, dar nici ea nu a reacționat calumea, era să îl împuște, spun amuzat.
Se apropie de mine extrem de tare, spațiul dintre noi nici nu mai există, era foarte nervoasă ,, vrei să te cerți cu mine, proastă alegere, mereu câștig" spune amenințător, urmând un ras isteric. ,,să vezi ce față aveai". Văd cum se îndepărtează, și nu mă pot abține, o prind și o trag cât mai aproape. În următoarea clipă, buzele noastre se unesc, urmând un sărut destul de pasional. Văd cum îmi împinge pieptul cu mânuțele ei firave, în speranța că va scăpa, dar știu că nu vrea asta cu adevărat.
- Idiotule, ești un......
Pamily trăiește ? Nu stiu :))))
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.