Brusc panica se instalează în interiorul meu și un braț mă cuprinde.
- Emily, mă întreabă confuz și somnoros.
- Eu...tu visezi, totul e doar un vis, spun în șoaptă, gesticulând, evident că nu putea vedea.
- Îți dai seama că sunt adormit, nu prost, mă întreabă el.
- Of, da, nu am somn, îmi e frică, așa că am hotărât de vin aici, nu-ți face griji, plec imediat, dau să cobor din pat, dar îmi cuprinde încheietura mâinii.
- Rămâi, oricum patul e prea mare, o să mă întorc pe cealaltă parte, dacă te simți incomod, spune și se întoarce.
Mă întind, priveam în gol, nu puteam să dorm. Priveam ceasul de pe noptiera, indica ora patru dimineața, simt o mână ce îmi înfășoară talia, mă panichez. Mă întorc și îl văd pe blond dormind, încerc să îi îndepărtez brațul, însă scot un mârâit de la el ,, nici să nu te gândești" și începe să îmi sărute spatele gâtului. Mă zbat, era el, îmi strânge tare încheieturile si își împinge pieptul și mai tare în spatele meu.
-Nu o să scapi niciodată de mine, îl aud razand.
- Emily, gata, mă doare,spune acesta.
Loveam în stânga și în dreapta, îl priveam pe Paul, care încerca să se ferească. Îmi opresc orice acțiune, și mă îndrept spre fața lui, îi dădusem o lovitură destul de frumoasa în ochi. Mă ridic, merg până în bucătărie după o pungă de gheață,dar nu găsesc decât una de mazăre, apoi i-o dau, acesta aducând imediat punga rece la ochi.
- Îmi pare foarte rău, serios, spun rușinată.
- E ok, Emily, trebuie să mergem la un doctor, nu poți sta așa, spune scoțând din când în când un ,,au" din cauza durerii.
- Crezi că sunt nebună nu-i așa ? Asta vrea el să facă, să mă creadă lumea nebuna și să fiu neajutorată, fie, vrei să mă lași singură, bine, spun și dau să plec.
- Taci, nu te voi lăsa singură niciodată, ai înțeles, acum hai, mâine mergem la muncă, spune și se întoarce cu spatele la mine.
Mă întind pe pat și privesc din nou tavanul, mă întorc și îl cuprind într-o îmbrățișare, profitând că acesta doarme, scot un ,, mulțumesc " și mă las în somnul adânc. Dimineața mă trezesc singură, îmi pocnesc fruntea cu palma. ,, Cât de idioată să fiu, am adormit îmbrătișându-l." spun și înaintez spre baie. Unde hotărăsc să fac un dus rapid și să stau în camera mea. Nu aveam de gând să cobor, dar îmi aduc aminte că acum am o slujba și noi lucrăm împreună, deci nu am cum să îl ignor. Cobor și intru în bucătărie unde văd pe masă un bol de cereale, însă nicio urmă de blond. Ridic din umeri și mă așez la masă, dar liniștea nu rezistă mult că aud o voce ce îmi trezise mii de fiorii.
- Neața, sunt bune, mă întreabă blondul din fața mea.
- Neata, da, mersi, spun rușinată cu capul în bolul de cereale.
Văd cum își ia o lingură și bolul său, așezându-se în fața mea ,, hm, se putea și mai bine", îl aud și văd cum își duce lingura la gură. Văzând cum lingura intra printre acele buze rozalii și cărnoase, și parul lui ciufulit, arată atât de bine, spun și îmi duc lingura la gură.
- Știi că te holbezi la mine, nu, spune și chicotește.
Brusc realizez că arătam ca o disperată, ma fac ca nu am auzit nimic și continuu să mănânc. Poate o să uite.
- Ce dracu'....
Hai sa găsim un nume de cuplu, Pamily ? Suna bineee :))))
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.