Tu cine esti ?

20 5 7
                                    

    Se făcute destul de repede dimineata, ies din camera și mă îndrept spre baie, ies și dau să merg în bucătărie unde dau peste o tipa cu un par roșcat natural, înaltă și cu un tupeu mare.

- Tu cine ești ?, mă întreabă ea, arătând cu degetul.

- Tarzan, tu cine ești ?, o întreb eu pe intrusă.

- Foarte amuzant, deci Scott a revenit la vechile obiceiuri, spune și soarbe din ceai.

- Poftim ? Nu sunt o panarama de a lui, sunt colega lor de apartament, tu ?, inca nu mi-a raspuns, logic ca insist, e o străină.

- Frumos, iar nu au bani de chirie. Sunt Maia, incantată, fosta iubita, îmi închide ea gura.

- Emily, spun și imi torn ceai intr-o cana. Și, ce vânt ce aduce aici ?, mă așez la masa lângă ea.

- Am venit în vizită, plus am vorbit cu Scott și se pare ca vrea ne împăcam, spune sec.

Dragut, spun zâmbind.

    Nu pot să cred, maimuța Cheethe nu o să mai primească banane zilele astea.Stau de vorbă cu tipa asta de 4 ore, nu e chiar așa nasoala, chiar avem lucruri in comun.

- Wow, nu pari genul îți placă pictura, ar trebui ieșim cândva pictam ceva. Știu un loc super fain, sper că nu ai rău de înălțime, spune răzând.

- Glumești ? Iubesc clădirile înalte, spun mușcând din clătita plina cu gem.

- Atunci așa rămâne, alegem noi o zi, oare unde e ..., dar e întrerupta de el.

- Am venit acasă Emily. Maia, ai venit, spune și o îmbrățișează, apoi vine spre mine, dar îl resping.

- De ce ai ținuto ascunsă ?, spune ea referinduse la mine.

- Eh, Tarzan ? Era în jungla, spune răzând

- Da, noroc m-a găsit   Cheetah   și acum sunt în civilizație, îi rad în nas. scuza-ți, eu plec în camera mea, Maia, când vrei, poți veni liniștită la mine în cameră.

- Sigur, mersi mult, spune în timp ce își bea gură de cafea.

* Scott*

- Și ? De când ești aici ?, o întreb eu pe roșcata din fața mea.

- De azi-dimineata, îmi place de tipa asta, ție ?, mă întreabă ea, sigur vrea să scoată ceva de la mine.

- Da, e drăguță, dar nu mai drăguță decât tine, o lingusesc eu.

- Câtă vrăjeală, nu te-ai schimbat, râde ea.

- Doar știi, ce zici, mergem bem ceva ?, spun eu.

- Și Emily ? Tu vrei o lași singură aici ?, spune roșcata.

    Sigur, cu fosta și o posibila nouă iubire la aceiași masă ? Nu, mersi. Dar decez și mă îndrept spre camera ei. Stătea pe jos în fața leptopului, era foarte fericita.

- Hei, vrei mergi la un suc, o întreb eu, iar aceasta tresare.

- Nu, mulțumesc, azi nu, apare un nou serial și trebuie îl văd, spune tastând.

- Sigur ? Ce serial ?, spun ducându-mă lângă ea.

- Sigur, e nou, nu ai cum îl știi, așa mulțumesc de ofertă, acum poți pleca, mă împinge ea, ador când face asta, mă ridic și ies pe ușă.

- ai grijă, nu stam mult, spun făcând cu ochiul.

- Bine, distracție, pa, spune făcând cu mana, dar ochii ei tot la micul ecran erau.

    Închid ușă și o iau pe roșcată de braț și plecam. După vreo câteva ore bune, ajunsesem și noi acasă, ciudat, ușă era  deschisă, totul era praf un bucatarie, brusc se aud țipete din camera lu' Emily, fug cât pot de repede, deschid ușă și vad .....

Ador suspansul, așa da, un capitol, știu nimeni nu o îl citească, dar na.
Salut !

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum