Emily Tarzan s-a întors !

20 5 3
                                    

    După o zi lungă de munca, era și timpul să plec acasă, îl salut pe Paul și plec.

- Emily, ă, așa, mâine la 8 începem, spune blondul din fața mea.

    Dau din cap în sens că ,, bine" și plec. Era deja târziu, logic că Scott mă sunase ca un disperat, de mesaje nu mai spun, dar nu avusesem timp să îi răspund.

- Hei, am văzut ca m-ai sunat...., dar mă întrerupi.

- Pe unde mama ma-sii ești ? De ce ai telefon ? îl ții degeaba ? Unde ești ?, spui panicat si furios.

- De ce țipi la mine cretinule ? Sunt unde vreau, știi ceva, azi nu vin acasă, nu am chef îmi ții morală, spun și dau să închid când aud.

- Cretin ? Daca închizi, clar nu mai ai ce căuta în casă...

   Am închis, cretinul naibii, cine se crede sa îmi controleze mie viața ? Clar, mâine îmi iau lucrurile și mă car, îmi pare rău de Carly, dar pe Scott nu îl mai pot suport. Mâine după ce plecă la muncă, mă voi duce după lucrurile mele. Acum ar trebui să găsesc un loc unde să dorm, logic că am ales un copac, Emily Tarzan s-a întors.
    Mă trezesc destul de nasol, realizând că era ora 10 și eu trebuia să fiu la locul de munca la 8. Sigur Paul se va înfuria groaznic, și nu mai zic de șefa mea. Intru în fugă în cafenea prin spate, arătam groaznic.

- Hei, ce ai pățit ? Ai dormit în copaci, mă întrebi, lundu-mi o frunza din păr răzând.

- Poveste lungă, scuze, doar sincer ieri nu a fost cea mai tuna zi a mea, spun si ma așez pe scaun.

- Ma duc servesc masă de acolo, când întorc, îmi povestești, ok ? aruncându-mi un mic zâmbet.

- Bine, mersi, spun și mă pun să servesc.

    După ce servesc câteva mese, era și timpul pauzei, logic că eu nu o meritam după ce că am ajuns târziu, dar trebuia să îi povestesc lui Paul care tot insista.

- Pai....
    

     După o lungă poveste despre viata mea, privirea lui era schimbată. Era milă, urăsc când văd milă pe fața oamenilor. De ce toată lumea face asta ? Știu că îi pasă, dar mă deranjează mult chestia asta.

- Emily ? Ce cauți aici ? aud vocea lui Scott la masa de lângă noi.

- Scott.....

Iar nimeni ? Ok.

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum