Vânătăi

10 2 6
                                    

  Ciudat, vocea lui părea destul de cunoscuta, plec în fugă spre camera mea. Spre surprinderea mea totul era că înainte, nici urmă de Derek. Pe unde naiba umbla tipul asta ? Mă bag în pat acoperindu-mă cu plapuma destul de călduroasă, însă nici urmă de somn, așa că încep să mă gândesc la cei mai rău. În clipa următoare ușa se deschide, ochii mei se măresc când îl văd pe Derek fără tricou și plin de vânătăi.

- Ce naiba ? Derek ce ai pățit ? Unde dracu' ai fost, întreb disperată holbându-mă la corpul lui.

- La dracu, acolo am fost. Nimic, m-am luat la bătaie cu un necunoscut, spune și merge spre patul lui.

- Cum și unde ? intreb așezându-mă lângă el pe pat.

- Emily, nu mai contează, du-te în patul tău și dormi, spune scotându-și pantofii.

  Îi prind față în palme, făcându-l să se uite la mine. ,, Derek, spune naibii ce ai pățit și unde " îl ameninț, privirea lui era confuză. După minute bune în care Derek vorbea tensiunea mea urcă la fiecare secundă.

- Ticalos, doamne, deci îmi ies din minți, cine naiba se crede, spun sărind ca arsă din pat plimbându-mă dintr-o parte și alta a încăperii.

- Emily, sunt bine, dormi, spune si stinge lumina.

  Eram înconjurată de bezna, sincer în momentul asta l-aș lovii pe brunetul asta, dar nu vreau să îi fac încă nu câteva vânătăi. Pipăi aerul până ajung să ating marginea patului. Mă atind și aștept că somnul să mă fure. De dimineață smoraitul zgomotos al brunetului ma trezește. Nu voiam să par rea și să țip să tacă, așa că aleg sa arunc cu o perna in el.

  Rad la expresia feței lui speriată, mă aude și îmi aruncă o privire fulgerătoare. Zâmbesc nevinovată, și pornesc către baie. Azi am aflat că am un vizitator, chiar sunt curioasa cine e, chiar sper să fie Paul, îmi e dor de el.
Ajunsă în camera îl văd pe Derek deja pregătit, mă pregătesc și eu, coboram impreuna spre sala de relaxare, ne-am trezit prea târziu, deja pierduserăm micul dejun.

- Emily, aud vocea calda a iubitului meu.

  Mă întorc zâmbind, insfarsit din nou în aceste brațe. Era diferit, cred că s-a tuns, și e mai palid acum. Sigur e îngrijorat, dar îl asigur că sunt bine, îl prezint pe Derek, nu pare prea încântat să am un coleg de camera baiat.

- Wow, super, coleg de camera baiat, spune și mă strânge și mai tare in brațe.

- Frate, nu-ti face griji, spune și îi face cu ochiul.

- Nu îmi fac, spune Paul încordat.

  Îl prind de mână și îi prezint locul, anunțându-l pe Derek că o să-l abandonez câteva minute. Acum eu și Paul stam sub copacul din curte. Simt o privire fulgerătoare, privesc în jur, nu el...

BOOOOOM

SUSPANS 😂😂😂💙

Pwp ❤️

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum