Brusc visul meu este întrerupt de o bubuitură în ușă. Nu pot să cred, cine naiba se crede, ca și asistenta ar trebuii sa se comporte mai frumos.
- Scularea, micul dejun nu stă după voi, spune femeia din fața noastra și pleacă.
- Nu o pot suporta, și sunt aici de o zi, spun dând pătură de pe mine, coborând din pat.
Derek ? Nu răspunde, sigur e mort. Așa că mă asigur sarind în patul lui țipând. Însă nimic, clar murise. Aud un mic chicotit din partea lui. ,, Ticalosule" spun și cobor ducându-mă spre dulapiorul meu pentru a-mi lua gelus de duș și celebrul meu burețel.
- Să te grăbești, te aștept și coboram impreuna, spune el pe jumătate adormit.
- Derek, Derek, tip făcându-l să se sperie destul de urât.
- Ce ? spune panicat.
- Nimic, doar mă asigurăm că nu adormi, spun cu un zâmbet mare pe față.
- Ce fraieră, nu îmi place colega mea de camera, spune bosumflat.
- Nici mie colegul meu, spun râzând și dau să ies din cameră.
Îl aud cum strică în urmă mea ,, Sunt cel mai bun coleg de cameră pe care l-ai avut vreodată". Schițez un mic zâmbet și plec spre baie. Am uitat că aici baie trebuie împărțită cu mai mulți. Așa că mă feresc de toate privirile, îmi fac rapid un duș și plec spre camera. Sper că Derek nu doarme, nu am chef să sar din nou în acel pat tare.Îl zăresc gata gătit, ne aruncam un zâmbet reciproc și plecăm spre cantină, unde sper să nu îl văd fața băiatului de ieri. Mă sperie, nu pot spune că nu arata bine, dar eu am un băiat care mă aștepta afară, și pe care îl ador. Ne așezăm la masă noastră, începând să înfulecam tot ce avem în farfurii, Derek era destul de flămând.
- Deci, ce facem azi, îl întreb înfingând cu furculița ultima măslină neagră din farfurie.
- Stam, adică vrei să jucam tenis ? mă întreabă cu gura plină.
Sinceră să fiu, arată atât de drăguț când înfulecă. Așa că mă uit în jur, îngheț când întâlnesc privirea tipului de ieri, doar se uita la mine câteva secunde și își întoarce capul. Sunt eu cu capul ? Acum câteva ore, sarea pe mine in baie și acum mă ignora ? Mi-am imaginat eu totul ?
- Haide, spune brunetul din fața mea, luând ambele farfurii.
Azi toată ziua am stat numai pe lângă Derek, Lia nu se simțea atât de bine, așa că a preferat să se odihnească. După ce îi fac o ultimă vizita, mă îndrept spre camera mea. Însă o găsesc goală, intru și mă așez pe patul meu. După câteva minute aud ușa deschizându-se, nu îmi putea venii ochiilor să creadă......
Nimic, fără pic de inspirație dar merge.
Cine crezi că intră pe ușă ? răspunsul corect primește dedicație la următorul capitol. :)))
Pwp ❤️
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.