Singuri acasă

20 5 0
                                    

 
    Cântecul păsărilor îmi alinau urechile, dar un țipăt se auzise de afară, ies și o vad pe Carly cum țipă la Adam care a ars din nou mâncarea.

- După 2 săptămâni -

- Eu trebuie să plec de urgență în New York, deci Emily tu vei rămâne cu Scott, nu-ți face griji, el se ocupă de tot, tu relaxeaza-te, spune Carly pupându-mă pe obraz și ieșind pe ușă.

Era deja ora 23:00 și merg direct în camera mea, însă somn nu aveam, aleg sa merg în sufragerie să mă uit la vreun film, dar se pare că și Scott pățise ca mine.

- Hei, nici tu nu ai somn ?, spune el schimbând canalele.

- Nu, dar văd ca și tu la fel, spun eu asezându-mă pe fotoliul de lângă canapeaua unde era așezat el.

- Îți e foame ? Hai gătit ceva, spune zambind.

Nici nu apuc să zic ceva că mă trage de mână până în bucătărie, scoate din frigider toate ingredientele. După ce am făcut un haos în bucătărie, deoarece maimuța  Cheetah nu știe cum e în civilizație, reușim să mâncam cele 5 clătite care au scăpat cu viață. Am început să radem ca prostii, îl simțeam aproape pe Scott, spațiul dintre noi era din ce în ce mai mic.

- Ești foarte frumoasă, spune încercând să se apropie și mai mult de mine

- Da, adică ... Scott,spun, dar buzele mele sunt acoperite de buzele lui dulci, probabil de la ciocolată.

Stăteam ca o stană de piatra, habar nu  aveam ce trebuia să fac, nu mai avusem primul sărut. Însă văd că își dezlipește buzele și mă privește oarecum speriat.

- Scuze, nu trebuia să fac asta, spune rușinat cu capul în pământ.

- E ok, eu mai bine plec în camera mea, spun speriată și fug în camera.

- Noapte bună Emily !, spune în urma

    Ce naiba a fost asta ? E nebun ? Dar a fost așa de dulce, nu neg ca nu mi-a plăcut, a fost nu stiu, sper asta să nu strice atmosfera casei. Și mai aveam o săptămână de stat împreună singuri în casă.  Mă pun în pat și adorm imediat. 
       Se făcute destul de repede dimineata, ies din camera și mă îndrept spre baie, ies și dau să merg în bucătărie unde dau peste ....

Boom ! Doua capitole azi, nu stiu, îmi vine tot scriu. 😉

Unde esti ? [ În curs de scriere]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum