,,Poate sunt încă un copil în ochii adulților , dar simt cum maturizarea, trece prin venele unei adolescente de 18 ani , care se ridica în fața greutăților și sare-n luptă ."Multe întrebări, fără niciun răspuns , multe vocii, dar un singur urlet . Pun mâna pe rucsac, și cobor scările călcând apăsat . Apuc cleanță și dau, să ies , dar un țipăt se auzise din bucătărie .
- Unde crezi , că pleci ? îmi zise aceea voce.
O ignor și o pun un picior în afara casei , dar sunt trasă înapoi . Nu o puteam privi în ochi, îmi era prea silă .- Bob , fiica ta vrea să plece ? spuse așa zisa mamă .
O priveam cu indiferenta , auzeam pașii, apăsați ai tatălui meu care se apropia cu furie de mine .
- Și unde vrei să pleci, vrei să ajungi prostituată ? Termină dracu , cu prostiile astea ,că tu nu pleci nicăieri . Așa că, carate în cameră ta ! îmi spuse bărbatul furios , fumundu-și țigară .
- Să vă ia dracu' ! spun privindu-i cu ura pe cei doi .
Simțind o lovitură pe obrazul stâng . Era palma mamei , care își lăsase amprenta pe obrazul meu . O priveam cu dispreț și ură , aleg să nu spun nimic și ies pe ușă .
- Dacă pleci , acasă nu mai ai ce cauta ! îmi spuse glasul bărbatului , trântind ușă .
Încercam să nu las , valul de lacrimi să explodeze, datorită palmi primite . Simțeam, briza seri și întunericul, pune stăpânire pe tot . Dar nu puteam opri , în mijlocul păduri. Îmi amintisem de o gară, care se afla la 3 km distanță . După jumatate de ora de mers, și alergat îmi puteam odihni picioarele . Îmi arunc rucsacul , pe o banca și mă întind pe aceasta . Pleopele mele erau din ce în ce mai grele, dar aud un zgomot , pun mâna pe o creangă ruptă și mă îndrept spre tufișul de unde venise zgomotul . Rugându-ma sa nu fie vreun bețiv .
- Ieși ! Stiu că ești acolo . Ieși ,dracului ! spun nervoasă ținând strâns creanga în mâna .
Încremenesc de spaimă când aud un râs isteric care îmi dădu fioruri în tot corpul.Văzând cum ieșise o puștoaică, dau să mă apropii de ea, văzând-o plângând, ii acopăr umărul cu mâna, brusc își întoarce fața spre mine spunându-mi:
- Fugi , e lângă tine ! îmi spune aceasta răzând și luand-o in fugă spre șinele de tren,dispărând în ceață.
Privesc în jurul meu, tresărind....
Buna !
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
MaceraTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.