Deja mușchii mei mai aveau puțin și explodau, mă reped asupra lui, pumnul meu făcând contact cu obrazul lui. Aștept să se îmi întoarcă gestul, însă tot ce face e să râdă, un râs isteric...îl privesc confuz.
- Ești la fel de prost că și ea, poti sa te speli pe cap cu ea,spune și pleacă.
Idiotul.
*După o săptămână*
- Paul,nu mă poți lăsa aici, nu sunt nebună, asta vrea el să credeți, vrea să mă abandoneze toți ca să mă prindă. Ivan, tu mă crezi așa-i, văzând în ochii ei teamă.
Mă doare să o las aici, dar nu mai pot, coșmaruri peste coșmaruri. Îmi e frica că își poate face rău din nou singură, sau el să îi facă, orice ar fi. Aici e în siguranță, o s-o vizitez în fiecare zi, nu o voi abandona. O îmbrățișez strâns, mă doare atât de tare să o las aici, dar trebuie pentru siguranța ei fizică și mentală.
- Paul, nu pleca, Paul, o aud țipând în urma mea, simțind că mi se sfâșie sufletul.
*Emily*
A plecat... pur și simplu a plecat. Stau încă în mijlocul holului, privind derutată, încă nu îmi vine să cred că a plecat.
Sunt pierdută, o să vină după mine, eu nu am ce cauta printre nebuni. Nu sunt nebună, de ce nu mă crede nimeni ? De ce ?
Pornesc spre căutarea băii, însă doar mă învârt în cerc. Încerc să deschid câteva uși, însă într-un final una din ele fiind cea ce căutăm. Mă îndrept spre chiuveta, nu era prea curată, privirea mea se îndreaptă spre oglindă, arătam oribil.- Nu sunt nebună asa-i ? De ce să plecat ? De ce sunt aici ?
Îmi pun mii de întrebări, însă nici eu nu știu nici măcar un răspuns. Brusc niste lovituri puternice se aud din una dintre toalete. Inaintez cu frică, dacă e el, dar dacă nu era ? Într-un final pun mâna pe mâner dând să deschid ușa loviturile sunt mult mai puternice și țipete își fac apariția.
Din instinct mă îndepărtez, dar curiozitatea ma împingea spre ușă, apucând din nou mânerul deschizând ușa.- Dumnezeule, ce naiba...
Știu, sunt nesimțită, abia acum pun next.
Ceva ideei despre ce era in aceea toaleta ?
Salut mi amigos !
Pwp ❤️
CITEȘTI
Unde esti ? [ În curs de scriere]
AdventureTotul se va schimba când va împlini vârstă libertăți, adică vârstă de 18 ani va scăpa de toate crizele familii si lumii. Pleacă in căutarea liniștii.✌ Alăturate acestei tinere în călătoria ei.