Dom dziecka (ośrodek adopcyjny)

19 0 0
                                    

Per. Carmelki

Wszyscy się rozeszli. Mam małe obawy, czy kogoś jednak nie złapie Akuma...

-A co jeśli kogoś złapie Nightmare?-powiedziała zmartwiona Toffi.

Czy ona mi czyta w myślach? -_-

Toffi obraca się i robi piruet. O co jej chodzi? 

-Co robimy?-zapytała Tofka.

-A co mamy robić w takim wielkim mieście? Iść na zakupy XDD-odpowiedziałam jej.

-Nie lepiej by było iść do domu dziecka?-powiedziała.

Hm. Nie pomyślałam, przecież zaraz tutaj umrzemy z głodu. Mogłam wziąść trochę sianka kucy z bronksu z bryczki. 

-Idziemy?-zapytałam.

-YTJEIROGHAIFYHDSIKL-Toffi zaczęła wydawać dziwne dźwięki.

Wzięłam ją za rękę i szłyśmy sobie do tej adopcji. 

~~~~TIME SKIP DO WIECZORU~~~~

W końcu znalazłyśmy ten dom dziecka.

Opiszę postacie które tam były. 

1. Opiekunka - Była to biała w czarne plamki kotka. Miała różową pudrową sukienkę, która miała biały pasek odgradzający "koszulę" od "spódniczki". Miała białe wsuwane buty. Na oko miała 30-20 lat. Jej włosy były zazwyczaj rozpuszczone (były czarne). Była bardzo milutka (miła). Nigdy nie krzyczała, wszystkie dzieci ją lubiły, oprócz jednej takiej zwyrodniałej człowieczki. Miała niebieskie oczy.

 Miała niebieskie oczy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2. Andżelika (człowieczka xd) - Miała blond włosy, które miały rude końcówki. Zawsze chodziła z dwoma kucykami, które były baaaaaaaardzo długie. Miała zielone oczy. Na jej twarzy były piegi. Zawsze chodziła w ruszofych (specjalne orto) i niebieskich sukienkach, spódniczkach itd... Chodziła na obcasach, ale takich niskich dla dzieci. Miała bardzo donośny głos i była mega wredna i chamska.Toffi często robiła jej różki xd Była siedmiolatką. jest anorektyczką. (i się z tego cieszy).

 (i się z tego cieszy)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

3. Bliźniaki Wiktoria i Wiktor - Mieli kasztanowe włosy, czerwone oczy. Byli lisami. Mieli na oko 10 lat. Wiktoria miała na sobie zazwyczaj za dużą na siebie niebieską bluzę po swojej mamie, (która zmarła :( ) i szare, trochę dziurawe dżinsy. Uwielbiała chodzić w swoich ulubionych fioletowych trampkach. Miała włosy do ramion. Była bardzo energiczna.  Wiktor lubił chodzić w T-Shirt'cie z Jurassic Park. Chodził w krótkich spodenkach, nawet jeśli była zima. Chodził w kapciach z dinozaurem. Był kuudere i fanem jurassic park. Oboje mieli bardzo puszysty ogon.

Cukier i OgieńWhere stories live. Discover now