פרק 1

2.5K 84 9
                                    

פרק 1-
שיין-
המסיבה הזו משעממת. אותם אנשים שביליתי איתם מיליון פעמים, אותה מוזיקה גאנרית שאני בכלל לא אוהב לשמוע, ההורים שלי מסתובבים בין האורחים ומביכים אותי. אמא הבטיחה לי שזו השנה האחרונה שבה אני אחגוג במסיבה בבית ואני הודיתי לאל הדפוק על כך. השנה אני סוף כל סוף מסיים תיכון ועובר לקולג׳. כן אני יודע שלגדול בבית עשיר, עם אבא ידוע ואמא מגוננת ואוהבת לא נשמע בדיוק סיוט גדול אבל אני הייתי יותר ממוכן לפרוש כנפיים ולעבור לשלב הבא, לליגה אחרת. חוץ מהעובדה שהייתי מוכן לפרטיות ועצמאות סוף כל סוף היה גם את העניין שרוב משחקי ההוקי בתיכון כבר גרמו לי לפהק. הייתי כמה רמות מעל כולם וידעתי את זה. בכל משחק מצאתי את עצמי מנסה להשוות את עצמי לאחרים כדי שהמשחק לפחות יהיה הוגן. המאמן שלי כמה פעמים ביקש ממני לקחת את זה יותר קליל על הקרח כדי שהשאר יעמדו בקצב. אני כבר צריך למצוא אתגר חדש והאתגר הזה יהיה בקולג׳. קבוצה חדשה, רמה חדשה, אנשים חדשים. שינוי יעשה לי טוב, זה בטוח.
״שיין!״ קול צווחני קורא בשמי ואני מבחין בטרינה מנופפת לעברי.
פאק! התראת סטוקרית! הבחורה באמת חסרת בושה או גבולות ואפילו לא זיינתי אותה. אבל מאז נשף האביב שבו היא מצצה לי היא בטוחה שאני חייב לה משהו. נתתי לה אורגזמה חזרה ובזה תפקידי הסתיים. אני ממש לא מוכן לעוד ערב שבו אני מנסה לקלף אותה ממני.
אני מתחמק מהר מרחבת הריקודים ופוגש פנים אל פנים את אחותי למחצה, טס. לפני שאמא שלי ואבא שלי התחתנו אמא שלי הייתה נשואה לאבא של טס, החבר הכי טוב לשעבר של אבא שלי. הם נפרדו כשטס הייתה ממש תינוקת וכמעט מיד אחר כך הוריי התחתנו ואני נולדתי. טס דיי קולית וגם משחקת הוקי ככה שזה עוד יותר קול מצידה. לא פגשתי הרבה בנות שמושקעות בהוקי ובניגוד לשפנפנות הוקי מהסיבות הנכונות.
״היי טס״ חייכתי לעברה.
״היי שיין״ היא חיבקה אותי ואני אותה.
זה היה קצת מוזר אבל זרמתי עם זה. לא הכרנו לעומק ולכן תמיד היה אלמנט מביך במפגשים כאלה.
״היי, אני סיירה המלווה שלה להערב״ בחורה בלונדינית מתולתלת וחייכנית תפסה את תשומת ליבי.
הו פאק... שמלה שחורה צמודה על גוף קטנטן והדוק ועקבים קטלניות. היא נראתה טוב. טוב מאוד.
ואז המילים שלה חלחלו לתודעה שלי. המלווה של טס. אין עוד בנות סטרייטיות ביקום הזה?.
״נעים להכיר... מזל טוב טס״ חייכתי לעבר אחותי למחצה חיוך מאולץ.
הרגשתי חובה מוסרית לברך אותה על האומץ ללכת בדרכה.
״מזל טוב?״ היא הרימה גבה.
״כן... לא ידעתי שיצאת מהארון, כל הכבוד לך״ נסיתי להשמע תומך ככל שיכלתי.
אחרי הכל יש לה חברה שווה בטירוף. יכלתי לפרגן לאחותי. זה לא היה ביג דיל.
״על מה אתה מדבר? אנחנו רק חברות טובות״ סיירה מביטה עליי כאילו הצמחתי ראש נוסף.
אני מביט על טס ומבין את הטעות שלי. היא נראית פאקינג עצבנית. פאק, פאק, פאק. עשיתי טעות חמורה מאוד. למה אני לא חושב לפני שאני מדבר??? זה לא כל כך קשה!.
״פאק! אני מצטער פשוט חשבתי ש... לא יודע...״ אני מגמם כמו אידיוט.
התנהגתי הרגע כמו חרא לטס וזה לא מגיע לה ובמיוחד הבכתי את עצמי מול סיירה היפיפה.
״שהעובדה שאני משחקת הוקי הופכת אותי אוטומטית ללסבית? יאפ... אתה לא הראשון או היחיד״ היא מלמלה ולגמה מהבירה שלה.
זה רק גרם לי להרגיש עוד יותר חרא... אלוהים אני כזה פאקינג אידיוט.
״אני באמת מצטער... זו לא הייתה הכוונה שלי בכלל״ התנצלתי מעומק ליבי.
״זה בסדר... זו לא אשמתך שזה הדבר הראשון שחשבת עליו כמו כל אדם צר אופקים אחר״ היא משכה בכתפיה ואני הנדתי בראשי.
הדבר האחרון שרציתי שהיא תחשוב עליי או שאני בעל דעות קדומות או בן אדם רע. אבל נראה שזה קרב אבוד.
״בואי נלך לרקוד טסי״ סיירה מושכת את טס לרחבה כדי למנוע מבוכה נוספת.
הן מתרחקות ממני ואני מרגיש כמו האידיוט הכי גדול בעולם. אני זקוק למשקה. ההורים שלי לא נראים באופק ואני ניגש לברמן ומחליק לו שטר של מאה. זה קונה לי שוט וודקה ובקבוק בירה קר. האלכוהול מצנן אותי מעט ואני תופס בקהל הרוקדים שמלה שחורה. סיירה. היא רוקדת לצלילי שיר ראפ חצוף של קארדי בי ואני קולט כמה דפוקים מהשכבה שלי נועצים בה מבט. טס לא נמצאת בסביבה. אני מחליט ללכת להתנצל ולהכיר אותה קצת מיותר קרוב. אני כבר אידיוט בעיניה אז אין לי בכלל מה להפסיד. אולי הלילה אני בכלל אהיה זה שמרוויח.

סיירה-
כולנו היינו שם. את רואה בחור מהקצה השני של החדר וברגע אחד כל החושים שלך מתגברים. את מרגישה את המשיכה הראשונית הזו, את הקליק היפה והמיוחד הזה. ואז הבחור הספציפי פותח את הפה היפה שלו והכל קורס כמו מגדל קלפים חלוש. זה בדיוק מה שקרה לי עם שיין קופר. ברגע שהעיניים שלי נחו עליו הרגשתי את הקליק הזה ואז הוא היה צריך ללכת ולהיות האח למחצה של החברה הכי טובה שלי ואז לטעון שאנחנו זוג. כמובן שאם הייתי לסבית הייתי יוצאת עם טס בלי לחשוב פעמים אבל אני ללא ספק סטרייטית וטס בכלל לגמריי בעניין של גברים מסוקסים, משחקי הוקי ועם פיות גדולים כמו לוק פרקינס.
שיין היה ללא ספק אחד מהבחורים האלה שהיו יפים מידי, מצליחים מידי והיו לגמריי מודעים לזה וזה גרם להם לחשוב שהם יודעים הכל. תאמינו לי ש-שיין קופר לא ידע כלום. הוא היה ילד שחשב השמש זורחת לו מהתחת... והנה הוא מתקרב...
ההליכה מלאת הביטחון שלו מושכת מבטים ואין ספק שהוא בחור מאוד פופולרי בתיכון שלו. תיכון... הוא תלמיד תיכון למען השם! אני צריכה להוציא את הראש שלי מהביוב, מהר!.
״היי. רוקדת בלי השותפה שלך?״ הוא שלח אליי חיוך ממיס תחתונים.
פאק... לא סיירה... אנחנו חזקות ואנחנו לא נותנת לילדים כמוהו לבלבל אותנו. גם אם הוא נראה כמו אליל הוקי מהמם עם השיער המחומצן-אפרפר הזה ושרירי הזרוע הבולטים.
״אני לא צריכה שיחזיקו לי את היד, שיין״ אני מרימה כתפיים.
״בטוחה?״ הוא מחזיק את ידיי ומסובב אותי בקלות.
״מה אתה עושה?״ אני מצחקקת.
״רוקד איתך״ הוא מגחך את הגיחוך שנמצא בכיס של כל שובר לבבות.
השחלות שלי עושות ריקוד שמחה כשהוא מחייך. אוי לא. זה לא טוב, לא טוב בכלל.
״אני מסתדרת לבד״ אני מתנתקת ממנו ועושה סיבוב.
זה מרגיש מטופש וגם מגוחך. הוא צוחק צחוק עמוק ומרעיד תחתונים. שיט... ידעתי שהוא אחד מהם. מהבחורים האלה שאני לגמריי יכולה לבלות שעות רק לשמוע את הקולות העמוקים והסקסיים שלהם. תקולל שיין קופר ומי שהעניק לך את הקול והצחוק הללו.
״תני לי הזדמנות להוכיח שאני לא אידיוט גמור״ הוא מבקש ומושך אותי קרוב אליו.
אנחנו רוקדים צמוד לצלילי שיר חדש של ג׳סטין טימברלייק ואני לראשונה מביטה בו מקרוב. עייני תכלת יפיפיות מוקפות בריסים מרשימים, מבנה פנים גברי ונאה ושפתיים כאלה שנועדו לגרום לבחורה לחטוא. ואני לא חטאתי המון, המון זמן. לפחות לא כמו שצריך. הייתם חושבים שבקולג׳ גברים כבר ילמדו לדאוג גם לאישה שאיתם ולא רק לעצמם אבל תתפלאו לשמוע שזה ממש לא המצב.
״ומה אני אקבל בתמורה?״ אני לא מצליחה למנוע מעצמי לפלרטט איתו. שיט.
״אנחנו עוד נדבר על זה״ הוא מבטיח.
״ננהל משא ומתן?״ אני מרימה גבה לעומתו.
״אני דיי בטוח שיהיה מתן, בעיקר מתן״ הוא מצליח לגרום לי לחייך עם משחק המילים השטותי והנדוש שלו.
״אמרו לך פעם שאתה מדבר הרבה שטויות?״ אני מנידה בראשי.
אני מסרבת להודות שהוא למעשה דיי מקסים. וקל לי לדבר איתו. זה מתחיל להיות מסוכן.
״אמרו לך פעם שאת יפיפה? ושהשמלה הזו מושלמת עלייך?״ הוא מאתגר אותי במחמאות.
״תודה״ אני לא יכולה שלא לחייך אליו.
״תתני לי מתנת יום הולדת?״ הוא שואל וידו מחליקה אל התחת שלי.
היד שלו גדולה וחמימה וזה מרגיש טוב. יותר מידי טוב.
״תלוי במה מדובר״ אני מושכת בכתפיי.
״שוט יום הולדת״ הוא מחייך בשובבות ולוקח את ידי בידו.
הוא לא מחכה לתשובתי ומוביל אותי לבר. גבר שלוקח פיקוד זה מדליק. שיין קופר מדליק. אבל אין לו שום פאקינג סיכוי. לא איתי בכל אופן. שוט אחד וזהו זה. זה לפחות מה שאני אומרת לעצמי.

Break the ice (penwill hockey 3)Where stories live. Discover now