פרק 27-
שיין-
הפה שלי לא נפרד משלה כל הנסיעה במעלית. בשניה שיצאנו מהמכונית לא הורדתי ממנה את הידיים. ידעתי שאני זקוק לה יותר ממה שאני זקוק לנשימת האויר הבאה שלי. המעלית טיפסה מהר אבל לא מהר מספיק. כשהיא עצרה בקומה שלנו סיירה משכה אותי אל הדלת. אני הוצאתי את המפתח ונסיתי לא לאבד אחיזה ולפתוח במהירות את הדלת בזמן שהיא ליטפה את גופי ומצצה את צווארי. חצי דקה אחרי כבר היינו בפנים. טרקתי את הדלת חזק מידי אבל זה הדבר האחרון שעניין אותי. הצמדתי את שפתיי לשלה ונישקתי אותה חזק. היא גנחה לתוך פי ולא דיברה. לא היינו צריכים מילים כשהחום הנואש הזה זרם בנינו והדבר היחיד שיכל לספק אותנו זה להיות יחד בצורה הכי אינטימית שלי.
אני מצמיד אותה לקיר וכובש את פיה, מושך לפי את שפתה התחתונה. אנחנו כמעט לא מתנתקים זה מזו כשהבגדים שלנו נערמים על הרצפה. מגפיים, גרביים, מעילים, חולצות. האצבעות שלה על עורי החשוף מרגישות כל כך פאקינג טוב. אני רוצה אותה כל כך. הזין שלי נצמד לקדמת המכנס שלי ואני בקושי מסוגל לחשוב כשהיא חופנת אותי דרך המכנס. אני מטביע את ראשי בין שדיה ומנשק את העור הנעים והמלוח. היא מורידה את החזיה בעצמה שניות לאחר מכן. אני מנשק אותה, חופן אותה, מוצץ לפי את העור הרגיש. לשמוע אותה גונחת, מתחננת ליותר גורם לזין שלי לעמוד כמו שבחיים לא עמד לי. כאילו הייתי בן 11 וגליתי פעם ראשונה נערות לבושות בביקיני. פאק.
אני פותח את הכפתור והרוכסן של המכנס שלה ומכניס את ידי לתחתונים שלה. הם ספוגים. היא רכה, חמה ומוכנה כאילו עשינו משחק מקדים של שעות. היא רוצה את זה כמוני, אפילו יותר וזה גורם לי לנהום. אני נושך קלות את צווארה ומחדיר לתוכה אצבע אחת. היא גונחת גניחה ארוכה ועמוקה ממעמקי גרונה.
״אותך, בתוכי״ היא התחננה בלי בושה.
לא הייתה לי סבלנות לחכות, גם לה לא הייתה. שנינו היינו רעבים. הוצאתי מתוכה את אצבעי והיא זינקה עליי כמו לביאה מורעבת על הטרף שלה. נפלנו יחד על הרצפה הקרה. המכנסיים והתחתונים שלנו שהיו מכשול אחרון הוסרו כמעט כמו במעשה קסמים. רגע אחד הם היו שם ורגע אחרי כבר לא. לא היה משהו שרציתי יותר ממנה. לזיין אותה, לשמוע אותה קוראת בשמי, מתחננת אליי.
״אני אוהבת אותך שיין קופר״ הקול שלה צרוד, כמעט חנוק.
היא תופסת את הזקפה שלי ומנחה אותה לחום הנפלא והרטוב שלה. אני בפנים וזה מרגיש טוב. זה מרגיש פנטסטי. אני גונח ומרים את האגן שלי. היא זורקת את ראשה לאחור וגונחת גנחה ארוכה ומעוררת פליאה. אני מכה באגן שלה עם האגן שלי, חופן את ישבנה, סוחט ממנה כל מה שאני יכול.
באויר יש ריח של סקס ושל זיעה והקולות של הנשימות הקטועות שלנו וגניחות של ׳פאק, כן׳ משנינו.
היא מתהדקת עליי ועוצמת עיינים. אני מביט בה ומרגיש אותה רוטטת סביב הזין שלי. היא גומרת והיא כל כך כל כך יפה. אני דוחף את האגן שלי פעם ואז שוב ומרגיש את האורגזמה שלה בוערת סביבי כשאני גומר. שנינו מתנשפים. היא נופלת על החזה שלי. אני מנשק את שערה ומלטף את גבה העירום בזמן שאנחנו שוכבים על הרצפה הקרה. ברגע שאני מרגיש שאני מסוגל לתפקד שוב אני יוצא ממנה לאט ומרגיש מיד את האובדן. אני מרים אותה בזהירות ומכניס אותנו למקלחת. המים חמים והיא גונחת בשביעות רצון. אנחנו מתקלחים ומתנקים ומסבנים זה את זו. אני יורד על ברכיי ונותנת לה עוד אורגזמה עם הלשון שלי. הרגליים שלה רועדות והיא מותשת לגמריי כשאני עוטף אותה בחלוק. אנחנו נשכבים במיטה בחלוקי רחצה צמריריים. אני מכסה אותנו בשמיכה העבה כשבחוץ יורד גשם. נהיה חשוך ממש מוקדם וזה מזג האויר המושלם כדי להתכרבל במיטה ביחד. היא נרדמת מהר ואני נרדם קצת אחריה. כשאני מתעורר שעות לאחר מכן אני מרגיש משהו חם על החזה שלי. מין נגיעות של חום ורוך. היא מנשקת אותי. זה מרגיש טוב.
״היי״ היא מחייכת.
״היי״ אני מחייך חזרה ומנשק את שערה הזהוב.
״זה היה מדהים״ אני לוחש ומתמסר למגע שפתיה.
״הייתי צריכה להעניש אותך, אידיוט״ היא ממלמלת ונושקת לפטמה שלי.
״אותי?״ אני כמעט גונח.
״כן. אל תשחק אותה תמים״ היא מגחכת.
״נבהלתי״ אני מודה.
״מההורים שלי?״ היא מפסיקה לנשק אותי ומרימה אליי את עיניה התכולות.
״יאפ״ אני מאשר.
סיירה זזה מעט ומתיישבת על המיטה לצידי. אני מתרומם לתנוחת ישיבה ומשעין את גבי על משענת המיטה. היא לוקחת את ידי בידה ומשחקת באצבעות שלי שהיו מחוספסות ומיובלות מכל ההוקי.
״הם לא כאלה בדרך כלל״ היא לוחשת.
״אז זה רק אני שמוציא מהם את הצד הרע?״ אני מרים גבה.
״לא ממש... הם פשוט... יש להם דעות נחרצות מאוד על הכל. מה אנחנו צריכים לעשות ואיך החינוך שלנו נראה ומה אמור לצאת מזה. זה פשוט בא להם בהפתעה״ היא מסבירה בשקט.
״הם לא מבינים שאת יכולה לעשות מה שבא לך?״ אני מנסה לא להישמע כועס ובכל זאת אני נשמע כועס.
״הם מבינים אבל הם עדיין ההורים שלי. הם אוהבים ודואגים לי אבל אני יודעת שאתה טוב לי. אני מאושרת איתך, קופר״ היא מלטפת בתנועות מעגליות את כף ידי.
״אני מאושר איתך״ אני לוחש והקול שלי בוער בכנות.
״דיברתי עם אמא שלי והיא מבינה... אני אדבר עם אבא שלי והכל יהיה בסדר״ היא כמעט מבטיחה.
״אני מקווה״ אני מנשק ברכות את מצחה.
״זה לא כל כך נורא, אתה יודע?״ היא מחייכת פתאום.
״מה הסקס איתי?״ אני שואל בהפתעה מעושה.
״ממש״ היא מגלגלת עיינים כאילו עצם הרעיון מגוחך.
״אז?״ אני שואל.
״כל כך פחדתי ממה שיחשבו, מה שיגידו, מה תהיה התגובה ועכשיו אני מבינה שאני דיי שמה על זה זין״ היא מצחקקת כאילו היא חושבת על מה שהיה ומבינה שזה היה מגוחך.
״פחד הוא האויב הכי גדול שלנו... המאמן שלי בתיכון היה אומר את זה הרבה. ואני משתדל ליישם את זה כמה שיותר״ אני מחייך אליה.
״זה פשוט... דמיינתי איזושהי מפלצת אכזרית והסתבר שסך הכל היה מדובר במשהו קטן שגרמתי לו להיראות מפחיד ללא סיבה. בראש שלי זה היה מפחיד, משתק מפחד אבל המציאות הוכיחה לי ההפך״ היא מחייכת ואני מרגיש כאילו קרן שמש פרטית משלי חדרה את האפרוריות ש-שררה סביבנו.
״אני אוהב אותך״ אני אומר לה שוב והלב שלי פועם עבורה.
היא מנשקת אותי בעדינות ואני אוסף אותה לחיקי. אנחנו עושים אהבה לאט, בכוונה. כל העולם כולו מחייך אליי ואני יודע שהיא בחרה בי למרות הכל. היחידה שאני צריך להוכיח את עצמי בפניה זו סיירה. ונראה לי שעברתי את המשוכה הזו. לפחות זה מה שהנשיקות הלוהטות שלה אומרות לי.
YOU ARE READING
Break the ice (penwill hockey 3)
Romanceכשסיירה פיטרסון פוגשת לראשונה את שיין קופר במסיבת יום ההולדת ה-18 שלו היא מיד חשה משיכה מסוכנת. שיין, האח החורג של החברה הכי טובה שלה הוא מחוץ לתחום אבל מאז המסיבה הארורה שהובילה אותה למיטה שלו היא לא מצליחה להוציא את שחקן ההוקי המוכשר והשחצן מהראש...