פרק 2

1.9K 71 4
                                    

פרק 2-
סיירה-
״ואחד ל... לשנה הבאה!״ שיין מריע בשמחת שיכורים ומסתיר גיהוק.
אנחנו מורידים שוט נוסף של... וודקה? אולי טקילה? אלוהים יודע. הספקתי לעקוב אחרי מה שבכוס שלי אחרי שהברמן עזב ושיין השתלט על העמדה. המסיבה נגמרה. כמה חברים של שיין היו זרוקים על הספה. כמה אנשים כנראה עדיין היו בבית אבל לשיין זה לא הזיז. הוא בטח היה מהתיכוניסטים שעורכים מסיבות בבית המדהים שלהם בכל פעם שההורים היו מחוץ לעיר, הורסים את הבית ואז משלמים לצוות נקיון ועד שההורים חזרו מעמידים פנים שכל הסופש הם למדו לבחינה במתמטיקה. אני יודעת כי גדלתי כשמסביבי אנשים כאלו. לא למדתי בתיכון פרטי כי ההורים שלי נגד הרעיון שעשירים צריכים לקבל השכלה טובה יותר וכולם צריכים לקבל השכלה ברמה אחת מצוינת. אבל בתיכון שלנו היו עשירים והיו פחות עשירים. הילדים העשירים היו עושי המסיבות בדרך כלל כי הכסף שלהם יכל לקנות להם את הניקיון ואומדן הנזקים של אחרי מסיבה.
״איך לעזעזאל שכנעת אותי לעשות את זה...״ אני ממלמלת והראש שלי מסתחרר.
״קודם כל אני... הממ.. מקסים ודבר שני אני״, גיהוק, ״בעל כושר שכנוע...״ שיין מבזיק חיוך ממיס תחתונים לעברי.
אלוהים... הבנות שלומדות איתו בטח נופלות לרגליי החיוך הזה באופן שיטתי. הוא היה חלום רטוב של כל נערה מתבגרת- חתיך, ספורטאי ובעל אישיות כרזמתית. מזל שאני לא נערה מתבגרת וכבר אישה, נכון?.
״או שאני פשוט קלה מידי לשכנוע״ אני מושכת בכתפיי.
״אני בספק״ שיין מגחך ומעביר יד בשערו המחומצן.
הוא צדק. בדרך כלל הייתי עקשנית. לא קלה בשום מובן אבל הוא מוציא ממני צד אחר. זה מפתיע ומפחיד בו זמנית.
״המסיבה נגמרה, ילד גדול״ אני מגחכת ומשחקת עם כוס השוט הריקה.
פיו של שיין, הפה שנועד לחטא מתעקם באי שביעות רצון נראית לעין. הוא לא אהב את הכינוי שהצמדתי לו. אופסי.
״אני לא ילד״ הוא מדגיש בפניי ושותה ישר מהבקבוק של מה שזה לא יהיה.
״עוד אלכוהול. רעיון רע.״ כן עכשיו גם איבדתי את היכולת לנסח משפטים שלמים.
אני מושכת ממנו את הבקבוק וכמעט מועדת מכיסא הבר. למזלי גם כשהוא שיכור יש לו אינסנקט טוב. הוא תופס אותי והידיים שלו עליי מרגישות כמו גן עדן. אלוהים... יש לו ידיים ענקיות.
״מצטערת״ אני משהקת ישר בפרצוף שלו.
מהלך של ליידי. כל הכבוד סיירה. כל הכבוד.
״זה בסדר. תירוץ לגעת בך.״ חיוך ממיס תחתונים. מה יהיה עם זה?.
״דיי״ אני זועפת לעברו.
״דיי מה?״ הוא שואל ובכל זאת למען הסר ספק ולצערי הרב מוריד ממני את ידיו.
״חיוך ממיס תחתונים. דיי. לא הוגן.״ אני אומרת כמו טיפשה בלי לחשוב.
עכשיו החיוך שלו סתם שחצני. הגיע הזמן לפרוש למיטה. אני וטס תיכננו לישון אצלה אבל היא הלכה מהמסיבה מזמן כדי להפגש עם לוק. אני הייתי בעד כל דבר שעושה לה טוב ולא היה אכפת לי להשאר כאן בחברתו של שיין. מחר אני אסע הביתה אחרי שינת לילה טובה. זו תוכנית מוצקה.
״את חושבת שהחיוך שלי ממיס תחתונים?״ שיין ממשיך לחייך בשביעות רצון.
אני מגלגלת עיניים. כאילו שהחרא הקטן לא ידע את זה כבר בעצמו. זו רק טפיחה לאגו המתנפח במהירות שלו.
״אל תעמיד פנים שאתה מופתע. אני הולכת לישון.״ אני מחליקה מכיסא הבר.
אני קטנטנה וכיסאות גבוהים כשאני שיכורה ונועלת עקבים זה לא הסביבה הכי בטוחה עבורי. אני מורידה את העקבים שלי ומשאירה אותם שם. אני אאסוף אותם מחר בבוקר. כן.
״אני עולה גם״ שיין נוטש את בקבוק האלכוהול.
אנחנו עולים יחד במדרגות אל חדרי השינה. ואני מחייכת. הערב היה הרבה יותר כייפי משציפתי. והכל בזכות שיין קופר. הפעם האחרונה שבה נפגשנו הוא היה בן 14 ועם הראש שלו תקוע במסך הסמרטפאון באיזה משחק הוקי וירטואלי מטופש. הוא בעיקר דיבר בנהימות, הנהון ומילים בעלות הברה אחת בלבד.
אין ספק שהוא התבגר והפך לגבר יפה ומשעשע בעל ביטחון עצמי ואישיות שהיא פשוט קסם. חבל שהוא צעיר כל כך.
אנחנו חולפים על פני כמה דלתות ומגיעים לדלת של טס. ממול זו הדלת של שיין זה ברור על פי סמלי ההוקי שמודבקים עליה והמגנטיים מאירועי הוקי שונים ומשונים ש-שיין מככב בהם.
״אז... לילה טוב...״ אני ממלמלת לעברו.
המסדרון רחב הידיים פתאום נראה צפוף כשאנחנו עומדים פנים אל פנים. הוא קרוב אליי. יש לו ריח טוב אפילו כשהוא שיכור ומיוזע. לא יאמן. מעניין איך הוא מריח אחרי משחק כולו מתנשף, מיוזע ולוהט... אלוהים זה פשוט מגוחך. אני צריכה ללכת לישון. עכשיו.
״לילה טוב״ שיין אומר בקול שמהדהד מהקירות.
אנחנו מביטים זה בזו. יש לו עיניים יפות. תכולות כמו הים ביום קיץ. עיניים כל כך יפות שזה מכאיב.
אני לא יכולה להביט בו יותר ואני מסתובבת לעבר הדלת של טס. ואז בהפתעה הוא תופס את ידי. אני מרגישה את הכוח שלו כשהוא מושך אותי ומסובב אותי אליו. השפתיים שלו מתרסקות על שלי. זו לא נשיקה מהוססת ועדינה. בכלל לא. זו נשיקה מלאת תשוקה שהוא התאפק לשמור עליה עמוק ועכשיו מתפרצת בבת אחת. זה אינטנסיבי. הלשון מיומנת והשפתיים שלו רכות וחמות. אני נמסה. לא רק החיוכים שלו יכולים להמיס תחתונים. פאק. אני גונחת כשהוא נושך בתאווה את שפתי התחתונה ומושך אותה לפיו.
הידיים שלי באופן אוטמטי נוגעות בו. אחת על עורפו, אחת על החזה שלו. הוא גדול ממני פיזית בהרבה. שרירים נוקשים מאימונים אינטנסיביים. זה מרגיש כל כך טוב. המוח שלי מתכבה והיצרים שלי חושבים במקומו. אני כורכת את עצמי סביב שיין כשהוא מרים אותי. הוא מצליח איכשהו לפתוח את הדלת ואנחנו בחדר שלו. חשוך כאן ויש ריח חזק אפילו יותר של שיין ואיזה מטהר אויר בריח לימוני.
הוא מניח אותי על הרצפה הקרה ומנשק את צווארי נשיקות פתוחות. הלשון שלו טועמת אותי וזה מרגיש כל כך עוצמתי. מדהים. אני גונחת ללא שליטה. אני באופן חמדני למידי מגששת לעבר השוליים של חולצתו. הוא מסיר אותה מיד כשהוא מבין מה קורה. הידיים שלי חמדניות ופועלות על פי האינסטינקט הפרמיטבי שלהן. לגעת בו. יש לו גוף מדליק ואני מוצאת את עצמי מנשקת את השרירים הנוקשים, טועמת את העור המלוח שלו. הוא לא מתאפק יותר ומושך ממני את השמלה. כל כך הרבה זמן מישהו לא הפשיט אותי כאילו הוא לא יכול לחכות להוריד את כל המכשולים שמפרידים ביני לבינו. וגם אם זה קשור לרצון שלו להוסיף לרשימת כבושיו מישהי בקולג׳ כרגע זה הדבר האחרון שמעניין אותי.
״פאק את מהממת״ הקול שלו נמוך ומלא בכל כך הרבה הבטחות שאני רועדת.
״תפסיק לדבר״ אני מורה לו ומנשקת את שפתיו.
הוא פותח את החזיה שלי והיא נושרת לרצפה. הוא חופן את השד הימני שלי בידו הגדול. וזה מרגיש מדהים. אף פעם לא הייתי מבורכת באיזור החזה אבל נדמה שזה לא ממש מפריע לו. הוא מלטף את הפטמה שלי באגודל מחוספס. הולי. פאקינג. שיט. אזהרת תחתונים נרטבים.
הוא עושה אותו דבר לשד השמאלי שלי ואני נאנקת. זה כל כך טוב. כל כך. הראש שלי מסוחרר ממנו. וגם קצת מהאלכוהול.
ידיי נשלחות לג׳ינס שלו ומהר מאוד הוא נשאר רק בבוקסר. האוהל בחזית אומר לי שהידיים שלו זה לא הדבר הכי גדול בגוף שלו. אני מלטפת אותו דרך הבוקסר והוא נוהם. משם הדרך קצרה לאבד שליטה. הוא מנשק אותי בפראות. אני מושכת בשערו והוא מרים אותי למיטה ועולה מעליי. התחתונים שלי נקרעים ממני וכשהוא ישירות הולך לכוס שלי אני עדיין בספק ומקווה שזה לא יהרוס את החוויה המטורפת הזו. הפעם האחרונה שבה מישהו ניסה לרדת לי לא הייתה משהו שאני רוצה להזכר בו.
אבל שיין שוב מוכיח לי שהוא ממש לא תלמיד תיכון ממוצע. הוא מעל הממוצע. מעל במיליון נקודות. הוא מיומן והלשון שלו מזיינת אותי ביסודיות. הוא מוצץ, מלקק ומטריף אותי. האגודל שלו עושה פלאים על הדגדגן שלי. זה מטורף. כל הלילה הזה מטורף. כשהוא מכניס אצבע אחת באיטיות לתוכי אני מרגישה את כל הגוף שלי מתכווץ וכשהוא מניח עליי את פיו ומשתמש באצבע שלו בו זמנית אני מקשיתה את גבי מהמיטה. פאק. אני רואה זקוקים מאחורי עייני כשאני גומרת. האצבעות שלי עמוק בשערו של שיין. אני צורחת ומודה לאל שההורים שלו לא בבית.
״אלוהים ישמור״ הוא גונח ומוצץ בתאווה את האצבע שכרגע הייתה בתוכי.
״אלוהים לא יעזור לי איתך״ אני ממלמלת אפופה באורגזמה הנפלאה.
הוא מחייך. דיי עם החיוך הזה, דיי.
הוא מוריד את הבוקסר שלו והזקפה שלו נחשפת לעייני. גדול. גדול מהממוצע. הוא כבר כל כך מוכן והזין שלו הוא הזין הכי יפה שראיתי. כולל בפורנו. אלוהים הוא יכל להיות כוכב פורנו. לקבל פרס מארגון הפורנו העולמי על תרומתו למין אוראלי בגיל צעיר.
שיין הופך אותי בקלות ומעמיד אותי על ארבע. אני מניחה את ידיי על המשענת של המיטה. הוא מנשק את ישבני ונושך אותו קלות. ואז אני שומעת עטיפה של קונדום. אני מציצה לאחור ומוודה שהוא באמת שם קונדום. אני אולי שיכורה, נשלטת על ידי התשוקה הזו אבל אני עדיין לא התפגרתי לגמריי.
הוא שוב מלקק אותי בתנוחה הזו והלשון שלו מענגת אותי ומהר מאוד אני שוב מתרטבת. התנוחה הזו מדליקה. והיא אחת התנוחות האהובות עליי. אני חושבת שהוא הגבר היחיד שהייתי איתו שהיה כל כך החלטי וידע בדיוק מה הוא רוצה ואיך לעשות את זה. זה היה מדליק.
הוא נכנס אליי לאט ובתנועות מכוונות. זה מרגיש כל כך טוב. תחושת מלאות וסיפוק שכזו לא הרגשתי... טוב מעולם.
הידיים שלו על המותניים שלי. הוא מזיין אותי ושוב הראש שלי מסתחרר. לא מאלכוהול אלא ממנו. הוא חזק ועדין באותה נשימה וכשהוא חובט בתוכי אני מתכווצת סביבו. החום בגופי עולה במהירות. הוא מושך קלות בשערותיי וצווארי נמתח מספיק כדי שהוא יעריף עליו ועל פי נשיקות מתוקות.
״עוד, אל תפסיק״ אני מתחננת.
״פאק... את כל כך... את מרגישה מדהים..״ הוא גונח וממשיך איתי יחד בחיפוש אחרי השיא.
ממש כשאני מרגישה אותו בפתח הוא יוצא ממני לגמריי ומתיישב על המיטה. הוא מושך אותי לחיקו ומכניס את הזין שלו לתוכי שוב.
״אני רוצה לראות טוב את הפנים שלך כשאת גומרת״ הוא לוחש בקול סקסי.
הוא צובט את אחת הפטמות שלי ולהפתעתי אני רק נדלקת מזה יותר. הוא אוחז במותניי ואנחנו שוב רודפים אחרי השיא. מבטו עליי זה הדבר הכי סקסי בעולם.  זה גורם לי להרגיש נחשקת ומעיף אותי לשיא. שיין עוקב אחריי לשם.
אנחנו מותשים ומתנשפים אחרי האורגזמה האינטנסיבית הזו. שיין מנשק אותי ואני מתמסרת לנשיקה.
אני יורדת ממנו והוא הולך לזרוק את הקונדום לפח. הוא חוזר כמה שניות אחרי עם מגבת קטנה בשבילי. הוא לא מנקה אותי כמו בספרים הרומנטיים אבל זה מספיק טוב. הוא דואג לי וזה הרבה יותר ממה שרוב הגברים בימינו מוכנים לעשות. אנחנו שוכבים יחד במיטה. שיין מלטף אותי לאט. אני מביטה על פרופיל פניו היפות באופן גברי למידי והבטן שלי גועשת. הכוס שלי מתחיל שוב לפעום. הוא מפנה אליי את מבטו ואז מתרומם על מרפקיו ומנשק אותי. אות הפתיחה לסיבוב נוסף של סקס לוהט.
שיין קופר לא מפסיק להפתיע אותי. ואני מתה על זה.

Break the ice (penwill hockey 3)Where stories live. Discover now