Nečekaně se skoro okamžitě zjistilo co se stalo protože každému dojde, že se kostel nebo spíš jeho zbytky nezničí a nezapálí sami od sebe. Jo je to hnusné pálit tyhle místa, ale chtěl jsem ten poslední bič který tímhle budu mít. To znamená, že jsem se teď připravil na smrt.
Odvedli mě k pánovi, který vypadá trochu jako voldemort z Harryho Pottera, jen má hodně zjizvený obličej a tak i ruce. Zbytek těla jsem ani vidět nechtěl, nemám to v plánu. Myslím, že bych měl do konce života noční můry.
Chodí celý v černém a nesnáší lháře, taky kdo by je měl rád.
Mluví jako kdyby vám chtěl do těla dostat něco špatného takže máte vlastně strach jen z toho jak mluví. Nemá jméno proto se mu říká jen Pán. Jeho oči jsou až abnormálně tmavě černé. Snad v životě jsem neviděl takhle tmavou barvu jako v jeho očích.Jako jeden z mála jsem se naučil mu do očí moc dlouho nekoukat protože když mu do nich koukáte delší dobu tak máte pocit jakoby jste byli každým okamžikem slabší. Je to divné, ale je to tak. Podle mě jsem ho takhle nevnímal jen já.
Domu jsem došel zcela zešlehaný jako pokaždé, ale dneska je to něco jiného protože vážně vytáhl ten nejsilnější bič který měl.
Aspoň, že mi Zayn celá záda vydesinfikival a nechal mě ležet, já se mohl jemně unést do myšlenek typu proč jsem takový když vím co to obnáší a pokaždé si to vyžeru, ale nejspíš mě to vážně baví. Přijdu si jako malý kluk v těhle věcech. Jsem nepoučitelný.
Abych nemluvil jen o naší straně tak vůdce na druhé straně je pravděpodobně opačný od našeho, nevím jak se chová když někdo něco udělá, ale bude rozhodně jemnější.
Párkrát jsem ho viděl a vážně vypadá zcela jinak než ten náš. Probudil ve mě dobrý pocit, jakoby se nemělo nic stát.Teď přiblížím naší legendu, kterou chci obzvlášť víc přiblížit.
Je známá strašně dlouho a každý ji slyšel nebo už četl. No spíš se o ní mluví než čte protože z knížek se to špatně čte. Jsou to staré spisy a tím naším starým písmem umí dneska už málo lidí.
Její podstata je taková, že jsou dva andělé. Nečekaně jeden padlý a druhý normální. Poznají se navzájem a nikde není řečené jak. Ví se jen, že se budou nenávidět a až po nějaké době se začnou bavit. Neví se ani jak vypadají takže nikdo neví kdo to je. Až se oba dva spojí nejspíš v nějakém kostele tak by se ostatní měli přidat k nim a měla by vzniknout skupina a ten zbytek který se nebude chtít přidat půjde proti. Neví se ani kdy to bude a jak ty skupiny budou velké.
Nakonec se ta legenda pojí i na to, že ty dva budou mít v rukou celý svět tady, protože by ho měli spojit, ale potom se má ještě něco stát. Nikdo neví co takže se každý bojí.No myslím, že jednoho dne se spojí všichni kromě těch dvou, ale to snad nikomu nevadí. Myslím, že i kdyby vadilo tak to všem bude jedno. Protože pravidla jsou od toho aby se porušovala a to baví podle mě každého.
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanfictionJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...