20

216 11 0
                                    


Musím říct, že náš vztah se vyvíjel líp než ten předtím protože v tamtom starém nám chyběla důvěra.

Nebylo to takové jaké by to mělo být. Sice jsme si věřili, ale ne tolik.

,, Lásko? " Louis zamručel jakože vnímá a je schopný mi odpovědět když něco řeknu.

,, Věříš mi? " ,, Ano Harry. " Začal se smát a mě bylo jasné, že buďto neví co jsem řekl protože byl zavřený ve svojí hlavě a jen automaticky dal vědět, že vnímá a nebo si na něco vzpomněl.

,, Čemu se směješ? " ,, Vzpomínáš na ty naše přezdívky co jsme si dávali? " ,, Ano žabáku. " ,, Blbče. Jiná tě nenapadla? Měli jsme jich přes milion a ty řekneš tuhle. " ,, Omlouvám se princezno.  Bude mi odpuštěno? " ,, To nevím. Ale protože jste roztomilý tak nejspíše bude. " ,, Děkuji. "  Usmál se a políbil mě.

,, LouLou.. Miluju tě. " ,, Taky tě miluju. " Usmál se a já se ho snažil lechtat, ale nešlo mi to protože se bránil.

Nakonec jsem ho jen objal kolem pasu a natiskl jsem ho na sebe.

Miloval jsem ho a pořád ho miluju stejně možná víc i když už to možná víc nejde. Pořád jsme ten pár který si neleze na nervy což je podle mě dneska skoro už vzácné. Znám páry které si lezli na nervy po pár měsících.

,, Posloucháš mě? " ,, Samozřejmě. " Začal jsem se smát a schoval jsem se mu do ramena.

,, Tak? " ,, Myslím, že jsi úžasný protože jsi prostě jiný než ostatní.. Taky vím, že jsi zcela výjimečný. " Usmál se a zvedl mi hlavu abych mu viděl aspoň do obličeje.

,, Vůbec nevíš o čem jsem mluvil, že? " ,, Ne. " Nemá smysl mu lhát protože to na mě stejně pozná a mohl bych to zakecávat třeba hodinu.

Chtěl mi říct, že se chce někam projít a neví kam proto chtěl ať jdu s ním a ukážu mu to tady proto jsme šli.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat