Venku jsme si povídali a já mu říkal, že se teď budeme vídat málo protože nechci aby měl problémy, ale jemu to nevadí. Přesto jsem mu řekl, že odmítám mít problémy aspoň já a to pochopil.
Je to zvláštní pocit. Možná jsem takový, že jsem šel na city, ale jinak by to nechápal. Chápal, ale ne tak dobře. Chtěl jsem mít jistotu, že mě pochopí.Venku jsme byli do noci, ale já osobně se nemohl Louise nabažit proto jsem mu pořád kradl polibky a on zase mě.
,, Počkej chci ti něco říct. " Odtáhl jsem se od jeho krku kde jsem vytvářel malá znaménka která mu za pár hodin zmizí.
,, Víš... Když jsem tě viděl v tom okně tak mi přišlo jakoby jsi byl zcela prázdný.. Nic jsi nevnímal a sledoval jsi kapky deště jak tečou po okně.. Víš líbil jsi se mi tak.. Myslím, že jsem tě takhle viděl poprvé. " Poslouchal jsem ho a opřel jsem se mu o rameno.
,, Vážně? " ,, Jo. Vážně jsi byl tak moc pěkný. Víš vidět tě jinak než jsem zvyklý je pro mě zcela šíleně pěkné možná až úžasné. " Natáhl si na mě nohu a proto jsem ho vzal kolem pasu abych ho na sebe natiskl a aby se o mě mohl opřít. Je mi to příjemné protože je u mě blízko a cítím jeho tep na ruce protože ho hladím po hrudníku.
,, Víš Loueh co kdyby jsme tady začali od znovu, ale s tím, že spolu nebudeme 24 /7? Víš jako kdyby jsme měli novou šanci zkusit to bez hádek. " Podíval se na mě jestli to myslím vážně a usmál se. Nakonec mi přikývl takže s tím souhlasí.
,, Je to dobrý nápad si myslím. " ,, Víš co mi chybí? " ,, Netuším Harry. " Usmál jsem se a trochu jsem ho štípl do boku takže poskočil a vypískl.
,,Harry přestaň... Vždyť víš jak to nesnáším a děláš to. " ,, Neboj vím to. Proto to dělám přeci. " zasmál se a nechal jsem ho ať si na mě lehne.
Bylo mi ták dobře když byl vedle mě.
,, Víš Harry.. Je hodně dobrý plán začít náš vztah od znovu. " ,, Takže od znovu? " ,, Ano. "
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanfictionJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...