Myslel jsem, že se mi to zdá proto jsem oči otevřel a setkal jsem se s modřenkami které jsem tak dlouho neviděl.
,, Bože... Děkuju. " Objal jsem ho a přivinul jsem se k němu.
,, Harry... Lásko moje.. Probral bych se pro tebe i kdybych nesměl.. Tak moc tě miluju miláčku. Jsi moje všechno co potřebuju k životu.. Nenechal bych tě tady.. Jsi jen můj ano? Nikoho jiného.. I kdybych se neprobudil tak s tebou zůstanu.. Napořád. " Víc jsem se k němu přivinul a skoro jsem ho dusil. Byli jsme tělo na tělo.
,, Tak moc jsem se o tebe bál.... Pořád jsi se nijak nezlepšil ani nezhoršil.. Myslel jsem, že nepřežiješ.. Tak moc mi na tobě záleží.. Miluju tě... Napořád. " Zpomaloval se mu tep což mě vyděsilo proto jsem se odtáhl.
,, Lásko... Miluju tě.. Jsi moje všechno.. Děkuju, že jsi tady pro mě byl.. Ukázal jsi mi správnou cestu.. Miláčku pořád budeš to nejlepší co mě v životě potkalo.. Navždy budeš v mém srdci Harry... " Byla jeho poslední slova než se mu tep zcela zastavil.
,, Lásko vrať se.. Louisi! Nemůžeš mě tady nechat! Louisi! " Právě mi umřel před očima. Hádám, že každý chápe můj pocit. Věděl jsem, že v tom proskleném prostoru na chodbě stojí doktoři a pár lidí, ale to jsem neřešil.Nečekaně jsem se rozbrečel a křičel jsem na něj.
,, Louisi ty idiote! Vrať se ke mě.. Nic nás nerozdělí! Vzpomínáš!? Nic! Tak přestaň hrát ty zkurvený hry! " Trochu jsem se usmál nad vzpomínkou když jsme hráli Counter-Strike.
,, Vzpomínáš na to když jsme hráli CSko? Lásko.. Nebo když jsme byli na té oslavě tvojí mamky.. Vypařili jsme se na tři hodiny a vrátili jsme se aniž by si toho někdo všiml.. V tom modrým saku ti to tak strašně slušelo.. Zakázal jsem ti nosit jiné... Vzpomínáš? " Zvedl jsem hlavu a pak jsem se k němu natáhl abych ho políbil na čelo. Čekal jsem, že bude studený, ale měl normální teplotu což mě překvapilo.
,, Přestaň být herečka než ti jednu fláknu Harry. Nikdy jsi nebyl taková citlivka. " Vyděsilo mě to neříkám nic.
,, Vždyť jsi mi umřel před očima.. Není možné aby jsi teď se mnou mluvil. Vidíš.. Už mám halucinace. " ,, Harry ty vole. Já se odpojil když jsi měl svůj proslov. " Donutil mě se k němu víc sklonit a zcela procítěně mě políbil. Spolupracoval jsem s ním protože jsem závislý na jeho rtech.
,, Přece bych tě v tom nenechal Harry. " Pošeptal a usmál se.
,, Podívej se na mě. " Poslechl jsem ho a vážně jsem otevřel oči které jsem doteď měl zavřené.
,, Idiote. Přemýšlel jsem co bez tebe budu dělat. Chtěl jsem skočit v první chvíli. " Dal mi pohlavek a vypadal, že ho to naštvalo.
,, Debile. " Usmál jsem se a dal jsem mu polibek na spánek.
,, Já to přeci vím. '' zašeptám na oplátku já a usměju se.
,, Miluju tě mate. " Usmál se a pohladil mě ve vlasech.
,, Já tě taky miluju Harry. " Usmál se a natočil si mě k sobě aby mě znovu políbil.
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanficJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...