Louis byl v nemocnici ještě asi týden na pozorování a domlouvali jsme se na nepsaných pravidlech která jsme rozšířili a sepsali v normálním jazyce.
Taky se nám povedlo přeložit s pomocí jedné starší dámy staré spisy které jsme taky přepsali. Jako ne celé, ale jen to důležité.Byla to vážně práce za kterou jsme se odměnili skvělým večerem. Začali jsme večeří a pak jsme pokračovali dál skoro až do rána.
Druhý den jsem šel za doktorem který měl pod sebou Louise protože mě chtěl vidět proto jsem za ním skočil když Louis ještě spal.
,, Dobrý den.. Co se děje? " Chtěl se mi poklonit, ale zastavil jsem ho.
,, Bez poklony.. Přijdu si pak povýšeně a to nechci. Jsem obyčejný člověk jako každý tady. " Přikývl a sedl si za svůj stůl a podal mi nějaké desky.
,, Víte zjistili jsme, že když byl Louis v tom umělém spánku tak na vás reagoval zcela abnormálně.. Normálně třeba člověk reaguje zrychleným tepem, ale Louis reagoval tím, že vám pro sebe odpovídal. Hlavně jsme mu dělali testy jestli je v pořádku.. Zjistili jsme, že to co je nemožné se vám dvěma povedlo.. Vidím to poprvé v životě. " ,, Co? " ,, Víte.. Váš přítel je v jiném stavu. " ,, Je to můj mate.. Jak jako v jiném stavu? " Začal se pousmívat a ukázal na desky.Tak jsem se podíval a byla tam fotka z ultrazvuku a u toho těhotenská kartička s termínem další kontroly.
Taky tam byla příručka správné stravy.
,, Počkat. Takže postupně.. " ,, Jak postupně? Budete otec. ",, Ty vole.. To je... Trochu silný kafe. " Zasmál se a já se skoro složil pod stůl protože se mi začala točit hlava a jsem mírně v šoku.
Taky kdo by nebyl když ví, že kluk nemůže otěhotnět a přitom se to stalo.
,, Chci vás vidět co budete dělat až to dítě budete mít v ruce když jste se mi tady teď složil. " ,, To mě nikdo aspoň týden neuvidí. Protože budu nonstop na baru. " Zasmál se a pustil mě domu takže jsem šel.Louis už byl vzhůru a ležel na gauči u televize a netuším co jedl.
,, Ahoj lásko. " Zavraždil mě pohledem a proto jsem zvedl ruce.
,, Dobrý.. Už jsem ticho. " Přikývl a zase se otočil k televizi.
,, Jestli takový budeš celých devět měsíců tak se půjdu zastřelit. " ,, Já ti nebráním.. Zkus to jednou a říkám ti, že budeš mrtvý dvakrát.. Pojď sem. " Šel jsem a sedl jsem si před gauč aby mě mohl obejmout kolem krku.
,, Chceš? " ,, Co to je? " Mírně vyděšeně se zeptám a otočím se k němu.
,, Chilli se smetanou.. Co je? " ,, Hm, nic. " Zkusil jsem to a myslel jsem, že budu plivat oheň.
,, Bože.. To je hrozně ostrý. " ,, Je to akorát. " ,, Lásko.. Mám pro tebe úžasnou i špatnou zprávu. '' ,, Ta špatná? ",, Tvůj táta.. Chytil to a už to má přes dva týdny. . " ,, To je možné.. Bude v pohodě? " ,, Zlato nechci ti lhát. " ,, Je mi to jasné.. Ta druhá? " Usmál jsem se a pohladil jsem ho po břiše. Nezabránil jsem zcela nadšenému usmívání a láskyplnému pohledu na něj.
,, Lásko.. Čekáš naše dítě, ale musíš být ještě opatrný protože jsi v šestém týdnu. " ,, Já ti nevěřím. " Podal jsem mu ty desky od doktora aby se na ně podíval.
,, Podívej se... Taky jsem tomu nevěřil dokud jsem neviděl tu fotku. Ten doktor mě chytal pod stolem. " ,, Nevím, že bych byl na ultrazvuku. " ,, Dělali ti vyšetření když jsi byl v tom umělém spánku. " ,, Jak dlouho jsem v něm byl? " ,, Přes dva týdny.. Skoro tři. " ,, Aha.. Jak je to možné? Jsem přeci kluk. " ,, Harry má totiž hyperaktivní spermie. " Zasmál jsem se, ale pak mě to přešlo.
,, Jak jsi se sem dostal Zayne? ",, Normálně.. Znáš mě. " Zasmál se i Louis a vstal aby ho objal.
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanfictionJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...