24

174 6 0
                                    

,, Lásko naopak.. Máme ty nejsilnější.. Zayne ty jdeš se mnou, Liame ty s Louisem. Jdeme si pro meče a já musím zvrhnout jeho aby jsme mohli jít místo něj my nebo nejmíň já. " ,, Liame my zvrhneme jeho. " Přitáhl jsem si Louise k sobě a políbil jsem ho.
,, Dávej na sebe pozor Harry. " ,, Neboj se. Sejdeme se tady.. Ostatní rozchod. " Šli a zůstali jsme jen čtyři.
,, Harry jak to chceš udělat? " Zeptal se mě Zayn a sedl si na schod. Sedl jsem si vedle něj a Louis s Liamem udělali totéž co my. Jen si na mě Louis natáhl nohu proto jsem ho vzal za stehno a hladil jsem ho.
,, Nemáš se čím bránit. Rukama to nedáš aby jsi ho zabil. " ,,V pokoji mám nějaké šavle.. Asi pět jich tam mám ve skříni u nožů. " Zayn šel a Liam šel s ním proto jsme s Louisem osaměly.
,, Lásko? " ,, Ano Loui? ",, Co když se to někomu z nás nepovede? ",, Povede neboj se. Víš co uděláme potom?" ,, To nevím. Nějak to oslavíme? " ,, Správně.  Co by jsi řekl na malou oslavu ve dvou? " ,, Moc rád. " ,, Dobře. " Usmál se a já ho políbil takže se položil na záda a já si jeho nohy dal kolem pasu protože si jí ze mě sundal.
,, Bože nechte si to na jindy. Teď máte jiný starosti. "S úsměvem jsem se odtáhl a podíval jsem se na Zayna který se smál.
,, Vážně? Na ty meče je čas přeci. " Louis si mě k sobě přitáhl a znovu mě políbil. Já se odtáhl a normálně jsem si sedl.
,, Možná máš pravdu.. Ať už to je za námi. " Šli jsme a ještě jsem se otočil na Louise který vypadal, že se bál protože koukal mým směrem a čekal až dokud mu nezmizím z pohledu.

Museli jsme se se Zaynem pro ten meč probojovat proto já vyšel se škrábanci a pak jsem musel zvrhnout jeho. Nejdřív jsem šel za ním aby se mi to povedlo a proto jsem si od Zayna vzal šavli abych mohl.

Trvalo mi to dlouho, ale porazil jsem ho a vzal chtěl jsem si vzít ten meč. Jenže byl zamčený proto jsem musel najít klíče abych pro něj vážně mohl.

Našel jsem je a vracel jsem se s mečem ke kostelu kde už čekal Liam s Louisem, který už ten meč měl taky.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat