22

188 11 0
                                    

Šli jsme s Louisem do toho kostela a protože zná tu legendu a zaujala ho a chceme to zkusit. Bylo by to fajn kdyby jsme to byli my.

,, Lásko vážně to chceš? " ,, Chci Harry.. Obzvlášť s tebou a tady, teď.. ",, Víš, že jsi byl vždycky nahoře? ",, Vím. Bez toho by jsme to nemohli naplnit. Nikdo mě ještě neodpanil. " Usmál se a položil se na záda na jednu z lavic a políbil mě.
Sundali jsme si navzájem oblečení a pokračovali jsme v hraní si s tím druhým.

Chtěl jsem to chvíli ještě zdržet, ale to se nepovedlo a vyšli jsme ven rozcuchaní a ruku v ruce.

Ten kostel za námi začal praskat proto jsme utekli kousek dál a když jsem viděl jak na naší straně vysvitlo sluníčko vyzvedl jsem si Louise do vzduchu a zatočil jsem se s ním.

Začal se smát a pověsil se mi kolem krku aby nespadl nebo abych ho nepustil. Vím, že ani jedno by se nestalo, ale jak ho znám chce mít jistotu.

,, Bude se mi točit hlava.. Harry notak. " Zasmál se a pustil jsem ho na nohy, ale neodtáhl se a zůstal u mě.

,, Zlato.. Byli jsme to my. " ,, Ano. Ani nevíš jak jsem šťastný.. Podívej. " Odtáhl se a podíval se kolem nás. Chtěl jít pryč proto jsem ho nechal a vážně šel.

,, Louisi jsi teď moje polovička.. Můj mate. Nikdo jiný nás teď nemůže oddělit. Cokoliv se s tebou stane, budu to cítit.. Kdykoliv tě bude něco bolet poznám to.. Pro tebe to znamená, že mi už nebudeš lhát a já tobě taky ne.. Ten kdo nás bude chtít zabít tak bude muset nejdřív jednoho a pak teprve druhého.. Lásko. Teď se ti můžu poklonit a říct ti jak úžasný jsi. " Otočil se ke mě a protože jsem ho pořád držel se musel vrátit vedle mě a vážně se ode mě nehnul.
Já se mu vážně poklonil a za to mě skoro zabil, ale to jsem neřešil.

Sledovali jsme scénu před námi a dál jsme se drželi za ruce. Nakonec jsem ho vzal kolem pasu a natiskl se na mě.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat