6

365 22 0
                                    


Když jsem mu řekl podle mě všechno tak jsem ho nechal spát a šel jsem domu kde na mě čekal Zayn s krabičkou a zapalovačem v ruce proto jsme šli ven kde jsme se dobře bavili. Taky jsme vykouřili skoro celou krabičku a to už něco znamená.

Zjistil jsem, že má docela nedostatky ohledně toho jak to tady chodí proto jsem mu všechno vysvětlil aby si to doplnil.
,, Takže chápu dobře, že odtud se nedostanu? " ,, Ano. Není cesta nazpátek. Nemáš se jak a kam vrátit. Nebo se snad chceš vrátit dolů a za nějakou dobu se vrátit zase sem protože tě čapne ten virus? " ,, Ne. " ,, Tak vidíš. Z toho vyplývá, že není žádná cesta. " ,, Ale co ta legenda? " ,, Myslíš to, jak se to tady všechno spojí? " ,, Co jinýho? " ,, Asi takhle.. Legendy byli, jsou a budou.. Kolikrát se to vážně stalo? " ,, Skoro nikdy. Pravda. Jdem home. " ,, Fajn plán. " Šli jsme domu kde jsme zapli televizi na nějaký kanál a nevnímal jsem to..

Nevím ani co to je protože mě to nezajímá.

Pak jsem šel spát protože mě pálili oči z únavy proto mi bylo fajn když jsem se ráno vzbudil úžasně vyspaný snad jako nikdy.

Po ranní hygieně jsem zmizel za Louisem kterému chyběla už část tváře, ale pořád je nádherný.
,, Boo, bolí to? " Nezažil jsem to proto to nevím. Já umřel tím, že mi jeden kluk bodl nůž do zad a já vykrvácel.
,, Ne.. Je to nepříjemné. Spíš to svědí a pálí. " ,, Věřím. Pořád jsi nádherný víš to? " ,, Řekl by jsi mi to i kdybych neměl nic. Kdybych byl jen kostra. " ,, Asi to tak bude.. Protože tě nemiluju podle toho jak vypadáš, ale podle toho co máš v sobě. Jsi nádherný ano, máš andělskou tvář a úžasný oči, jsi celý úžasný, ale stejně tě miluju kvůli tomu co máš vevnitř. Správně líbíš se mi, jsi hezký.. Ne nádherný a jsi můj.. Jsi moje výhra. " Usmál se a lehl si pořádně.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat