Šel jsem ven protože na mě volali Niall s Liamem. Chodí spolu jen chvíli, ale nevadí mi to. Jsou spolu úžasný a podporuju je.,, Harry musím ti něco říct. " Niall se ujal slova což se nestává často, většinou je to Liam.
,, Louis bude brzo tady.. Má problémy a nemá moc času.. Chce tě vidět. ",, Jak to můžeš vědět? Proč by jsi to měl vědět dřív než já? " Vyhrknu na něj a trochu toho zalituju.
,, Protože jsi se včera zase ožral proto to nevíš. Kdyby jsi včera nechlastal tak jsi mohl být u něj. Volal tě Harry. " ,, O tom nic nevím. Včera jsem vnímal líp než když jsem střízlivý. Věděl bych to. " ,, Tak proč u něj teď nejsi? " ,, Protože. Nechceš mi tady snad rozmlouvat moje chování a říkat co jsem udělal špatně, že ne? " Začali jsme se trochu hádat tak by bylo fajn to ukončit, ale nevím jestli se to povede. Asi jo.Nepovedlo se to takže jsem se pohádal s oběma a odešel jsem domu stejně jako oni dva.
Vydal jsem se pak za Louisem který na tom byl dobře takže mi Niall lhal. Ví jak to nesnáším.
,,Loui omlouvám se, že jsem včera nepřišel.. Nebyl jsem při smyslech a neslyšel jsem tě. " ,, Měl by jsi jít.. Nechci aby jsi mě takhle viděl. " ,, Jak? Podívej se na mě. " Pomalu se na mě otočil a mě došlo, že dostal ten vir.Vlastně když chytíte ten virus tak vám začne opadávat kůže po těle v různých velikostech. Něco jako když máte lupy, jen tohle je po celém těle.
,, Jak dlouho to máš? " ,, Teprve týden. " Pohladil jsem ho po tváři a usmál se.
,, Pořád ti to sluší. Bolí tě to někde? " ,, Skoro všude. Harr řekni mi něco tam o tom.. Jak jsi ty.. Víš to Fallen či co to je. ",, Chceš to vědět? ",, Jasně, že nechci proto chci aby jsi mi něco řekl. " Zasmáli jsme se a já mu začal vyprávět věci které mi přijdou pro něj zajímavé.
ČTEŠ
Lost Paradise/ Larry mpreg CZ
FanfictionJsem Harry a jsem padlý anděl. Žiju ve Fallen neboli městě padlých jako jsem já. Jak jsem se sem dostal? Normálně. Když jsem žil na Zemi tak jsem šikanoval fyzicky slabší osoby než jsem byl já a dělalo mi to radost kterou dneska už nechápu. Nevím...