9

266 16 0
                                    

Vyděsil jsem se, ale potřebuju být klidný už jen kvůli němu.
,, Hazz... Cítím tě. Vím, že jsi tady.  " ,, Lásko samozřejmě, že tady jsem. " ,, Pojď sem. " Natáhl ke mě ruku proto jsem šel a chytil jsem ho.
,,Hazz.. Vzpomínáš si když jsme byli mámě na svatbě? " Zasmál jsem se a pohladil jsem ho pod trikem.
,, Samozřejmě.. Jak na to můžu zapomenout? Zmizeli jsme na tři hodiny ven a nikdo si toho nevšiml. " Zasmál se protože je citlivý na žebrech a mě to baví ho provokovat.
,, Broučku nedělej.. Víš jak jsem na tohle citlivý... Harry! " ,, Snad mi nechceš křičet? Vzpomínáš si jak jsme ve škole odešli z té přednášky o čem byla.. Kyberšikana snad? Ani jednoho to nebavilo tak jsme prostě zmizeli. " ,, Vím... Zmizeli jsme na záchody a tam jsem tě ohl o to topení či co to bylo pak jsme šli na stadion a zahráli jsme si fotbal přeci. " ,, Jo.. Nechal jsem tě vyhrát jinak bych ti nakopal zadek. " ,, Ale Harreh.. Nikdy na mě nebudeš mít ve fotbalu. " ,, No to kecáš.. Někdy si to rozdáme. " ,, Prohraješ jako nic. Harreh víš na co jsem si teď vzpomněl? " ,, Netuším Loueh. " ,, Jak jsme byli s kámošema v baru a ty jsi se ožral jako doga a já tě táhl domu. " Začal jsem se smát a lehl jsem si mu na hrudník.
,, Nikdy jsem se neožral. " ,, Harreh kecáš. " ,, Fajn.. Ty máš co říkat protože pak jsem tě táhl já. Byla to nějaká oslava a naštěstí to bylo kousek od nás a mohl jsem tě odnést. Jo máme za sebou hodně věcí.. Víš co mě na tobě vždycky štvalo? " ,, Netuším zlato, ale určitě toho bylo hodně. " ,, Právě moc ne... Štvali mě ty tvoje deprese o kterých jsi mi neřekl.. Vždycky jsem to z tebe musel páčit jinak jsi mi to neřekl. " ,, Stejně jsi to ze mě nedostal. '' ,, Jo.. Myslím, že máš ty deprese i teď. Ale nechci to z tebe páčit. " ,, Proč by jsi to ze mě měl páčit? Harry znáš mě přeci.. Kdybych o tom chtěl mluvit řeknu ti to. " ,, Ale ty víš, že mi můžeš říct všechno.. Lásko neuzavírej se znovu do sebe. Víš jak to končí. " ,, I kdybych chtěl tak se nepořežu. Nevidím si ani na ruce. " ,, To je jenom dobře. Loui co kdybych tady u tebe zůstal? " ,, Miláčku byl bych rád, ale jsem unavený.. Vždyť se podívej kolik je. " ,, Je po jedenácté. " ,, Za chvíli hlavně přijde doktor. Nevím jak by reagoval kdybych mluvil sám se sebou. " Bylo slyšet jak se usmál tak jsem se prostě natáhl vedle něj a objal jsem ho tak jak to má nejradši. Kolem pasu a druhou jsem ho chytil za ruku.
,, Vždycky víš jak mě dokážeš uklidnit lásko. " ,, To je přeci maličkost.. Zlato miluju tě. " ,, Taky tě miluju. "Pošimral jsem ho na žebrech a zasmál se.
,, Lásoune šimráš mě. " Plácl mě přes nohu a pak tam tu ruku nechal aby mě hladil.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat