26

168 9 0
                                    


Výcviky trvali přes dva týdny a povedlo se nám se sjednotit a taky jsme s Louisem zjistili kolik lidí je proti nám. Je jich dost, ale nás je víc takže to nebude problém.

S Louisem jsme prohloubili naše pouto a vážně jsme jeden bez druhého neudělali krok. Všechno tohle nás sblížilo a byli jsme dobrý příklad pro jiné páry které se skoro rozešli, ale našli si k sobě cestu protože ten silnější pomáhal tomu slabšímu aby to zvládl. Rád vidím, že se nám vážně povedlo inspirovat další páry k tomu, aby to vydrželi a nelezli si na nervy.

Na bojišti byl cítit strach a nervy z každého kolem kterého jsem prošel, ale věřím nám. Vím, že cvičení je něco jiného než pravý boj, ale zvládnou to.
Louis stál v čele a čekal na mě proto jsem se usmál a vzal jsem ho za ruku. Přivinul se ke mě a usmál se když jsem se na něj podíval a dal jsem mu malý polibek do vlasů.
,, Všichni jsou ready? " Začali křičet a my dva se usmáli. Řekl jsem jim ať jdou a tak šli. My s Louisem jsme šli jako poslední protože jsme je uzavírali.

Byl to těžký boj a ztratili jsme hodně lidí takže nás hodně ubilo, ale ty co zbyli z těch co se k nám nechtěli přidat se k nám přidali takže ztráty byli minimální.

Vraceli jsme se skoro ve stejném počtu a někteří zůstali na bojišti kvůli tomu aby mohli pohřbít ty o které přišli. Byli to většinou páry, které přišli o toho druhého.
Upřímně vím jak jim je, protože Louis má probodnutou nohu a skoro ho podřízli takže má říznutí přes celý krk. Nezbývá mu moc času proto ho musím ošetřit aby mi nevykrvácel.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat