11

263 17 0
                                    

Byl jsem u něj i další den protože jsem ho chtěl mít na očích. Bylo mi u něj dobře a pokaždé jsme zmizeli ven kde jsme si povídali.

Když jsem se vrátil zpátky do Fallen tak jsem si bez něj přišel hrozně prázdný proto jsem vypadl ven kde jsem byl dlouho sám dokud ke mě nepřišel Zayn a dokud jsme znovu neřešili kraviny. Nic jiného vlastně řešit neumíme. Jako jasně občas řešíme něco důležitého, ale málokdy.
,, Ty jsi ocas Harry.. Nechal ses ohnout když tady všechny vždycky ohybáš ty. " ,, Louise jsem nikdy nepodvedl. Ani tady ani dole. Takže nekecej píčoviny. Občas drž hubu ok? '' ,, Klid. " ,, Potřebuju chvilku být o samotě.. Neber to jakože jsi mě urazil nebo tak, ale potřebuju být sám s mojí hlavou a se srdcem. " ,, Ó.. Holubička se nám trápí. Co se děje? " ,, Louis má deprese kvůli tomu jak vypadá.. Je skoro celý sesypaný. " ,, To je mi líto.. Pomůže mu když si to nebude tak brát. " ,, Lítost mu nepomůže.. Potřebuje se zvednout na nohy a dostat novou chuť do života když tu starou už ztratil. " Přikývl a poplácal mě po rameni. Pak odešel a já znovu osaměl.

Jsem rád za jeho chápání protože pozná když potřebuju být sám a třeba se zeptá co se děje, ale pak odejde a nechá mě. Je to od něj i hezké. Navíc ví jak moc pro mě Louis znamená a občas zažertuje kvůli tomu co řeknu. Můžu mu říct třeba, že je Louis těhotný a Zayn mi řekne, že mám hyperaktivní spermie protože jsem dostal kluka do jiného stavu. Je to prostě debil v dobrém slova smyslu.
,, Harry.. Máš dvě minuty? " Liam a docela mě zajímá co chce. Možná se usmířit nebo tak. Jako jsem rád, že se stavil a proto jsem za ním šel.

Myslel jsem si dobře, že s ním je i Niall protože jeden bez druhého nedají ránu.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat