23

191 11 0
                                    

Sledoval jsem jak hranice mizí a viděl jsem jak to pomalu jde i k nám protože já stál ve Fallen a Louis v Heaven, takže jsme každý stáli jinde.

Ve Fallen začali pískat ptáci, taky tam rozkvetli lilie a když jedna rozkvetla kousek ode mě natáhl jsem se pro ní a dal jsem jí Louisovi. Taky jsem mu udělal mini kytici s růžemi.
,, Přidej si jí tam. " ,, Hazz otrháš všechny kytky aby jsi je dal mě... Idiote miluju tě. " Znovu se mi pověsil na krk a políbil mě. Já ho pohladil po tváři a zajel jsem mu do vlasů.

Odtáhl se a znovu jsme se podívali na scénu před námi.
Lidi ve zmatku vybíhali ven a hledali původní hranice, když je neviděli přeběhli k nám a tak se tam seskupila velká skupina z Heaven. Z Fallen jim to stále nedošlo, ale pak zareagovali skoro totožně.

Zayn s Liamem a Niallem se dostali až k nám a normálně si před námi klekli stejně jako ostatní.

Louis se na mě podíval a usmál se.
,, Nechápu. " ,, Teď jim vládneme lásko. Jeden z nás udělá krok a oni totéž.. Půjdeme do boje a oni s námi. " ,, Jak jako? " ,, Spojili jsme dvě odlišné strany dohromady. Teď není žádné Fallen.. Jen heaven. Vyplnilo se to a my jsme vytvořili jeden svět ve kterém všichni mají všechno stejné. Každý si může dělat co chce.. Už nám jen schází vyhrát boj proti vzbouřencům kteří se k nám nechtějí přidat. " ,, Nemáme nic aby jsme mohli. " Jen jsem se usmál a to pro ně nejspíš bylo znamení aby se postavili.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat