14

230 13 0
                                    

Zayn seděl přede mnou a poslouchal mě celou dobu co jsem mu tohle říkal. Jen kroutil hlavou a nakonec se usmál. Nechápu ho asi jako pokaždé.
,, Víš Harry.. Je mi jasné, že mě znovu nechápeš, ale pochopíš mě až ti tohle všechno řeknu. " ,, Tak mluv protože potřebuju chvíli přemýšlet a chci si jít lehnout. " Udělal si dlouhou pomlku a začal mluvit pomalu a hlavně potichu proto jsem ho ani neslyšel.
,, Neslyším tě.. Mluv víc nahlas. " Přikývl mi a začal mi vařit kafe a sobě vytáhl pivo.
Když to bylo hotové tak mi to položil na stůl a usmál se.
,, Víš Harry.. Oni měli pravdu.. Louis se tady co nejdřív objeví. Dostalo ho to úplně takže už nemá šanci, že se z toho dostane.. Nemá moc času. " ,, Volal by mě kdyby se s ním nebo dělo. Věděl bych to. " Odvětil jsem mu a nechal jsem ho dál mluvit.
,, To jo, ale chtěl se s tím poprat sám vždyť ho znáš. Zavolá tě jen v těžkých chvílích které on sám nezvládá.. Tak jsi mi to říkal. Vím, že mi nevěříš nebo cokoliv, ale myslím to vážně.. Nelhal bych ti ani kdybych musel. " Přikývl jsem mu a nechal jsem si to projít hlavou.

Trvalo mi dlouho než jsem to sám sobě připustil, ale povedlo se mi to a Zayn byl pořád u mě protože se bál abych nedělal blbosti.
,, Zayne napadlo mě, že za ním zkusím jít jestli se to vážně stalo.. " ,,Běž brácho. Věřím ti. " Usmál jsem se a odhodil jsem asi desátý nedopalek na zem než jsem Zayna poplácal po rameni a vážně jsem se vydal za Louisem.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat