16

241 16 0
                                    


Stále s brekem jsem se vrátil domu kde jsem od sebe všechny odehnal a sledoval jsem padající kapky za okny protože pršelo.
 Některé stékali po okně a bylo to tak podobné mým očím protože se dělo totéž. Tekla mi jedna slza za druhou a já se to ani nesnažil zastavit.

Zayn se se mnou snažil mluvit, ale já ho pokaždé odehnal ať mě nechá být.

Bojoval jsem sám se sebou, ale tenhle boj jsem začínal prohrávat takže se to se mnou táhlo nejmíň týden. Byl to pro mě snad nejhorší týden co jsem kdy zažil protože jsem se topil ve vodopádech slz které mě nechtěli opustit a stále se ke mě vraceli.

Nejvíc mě štvalo to, že jsem se se všemi hádal třeba kvůli kravinám. Chtěli mě dostat ven, ale já jim vynadal, že nikam prostě nejdu protože se mi nikam nechce.

Hádal jsem se pořád a bylo to u mě už na denním pořádku takže za mnou ani nikdo nechodil. Teda skoro nikdo.
Zayn za mnou chodil každý den aby se mě zeptal jak mi je a teď tomu není jinak.

,, Harry jak se máš? " Zamručel jsem něco jako odpověď a Zayn mi nedal pokoj.

,, Měl by jsi něco sníst. Od té doby jsi nic nejedl. " ,, Běž do prdele. Nemám zájem o to aby se o mě někdo staral. " ,, Harry myslím to dobře tak se konečně uklidni a vzmuž protože na tohle už nikdo nemá nervy. Chováš se jako malý dětsko a mě už tohle přestává s tebou bavit. " ,, Mě s váma taky. Nechápete, že nic nepotřebuju kromě toho abych byl sám takže buď tak hodný a přestaň mě řešit jakoby jsi byl moje máma. "Urazil se, ale přesto u mě zůstal. Divím se tomu, ale jak ho znám tak se mi bude snažit pomoct. Cením si toho, ale tenhle boj musím vyhrát sám.

,, Takže milej zlatej. Jestli se do zítra nehodláš už konečně vzchopit nebo se o to aspoň snažit tak si kurva můžeš sbalit a vypadnout protože mě už to s tebou vážně přestává bavit. Jasně chápu, že to bolí, ale takhle to dál nejde. Už to přeháníš. " Otočil se k odchodu, ale ještě se na chvíli zastavil.

,, Jestli chceš dole je udělaná večeře. " ,, Nemám hlad. " Zavrčel a práskl dveřmi takže jsem ho naštval a upřímně mi to nedělá nějaký extrémně velký problém.

No jsem zvědavý jak dlouho nám to chce vydržet protože oba jsme tvrdohlavý.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat