7

332 17 0
                                    

Otočil se ode mě pryč celým tělem, ale já ho vzal za ruku.
,, Lásko nemusíš se mě bát. Nikdy tebou nebudu pohrdat ať vypadáš jakkoliv. Notak podívej se na mě. " ,, Zlato kdybych chtěl aby jsi mě viděl koukal bych se na tebe. Byl jsi u rodiny? " ,, Byl.. Mamka je pořád stejná.. Víš jak vždycky měla hnědý vlasy? ",, Samozřejmě to vím.. Máš je po ní. Tmavě hnědé.. Ale ona je měla rovné, ty je máš krásně kudrnaté. ",, Měla. Teď si udělala melíry a nechala si to tím zesvětit.. Hrozně jí to sluší. ",, Věřím. Vždycky na hlavě mohla mít cokoliv a slušelo jí to. Co Gemma? " ,, Trochu se změnila.. Vyrostla a osaměla.. Ten její jí nechal. " ,, To mě mrzí. Nevíš proč? " ,, Oni mě neslyší ani nevidí.. Neví, že jsem tam s nimi někdy byl protože věří, že jsem po smrti a neví o Fallen nebo něco. Netuší, že existuje svět po životě. " ,, Aha.. Takže tě vidím jen já? Chápu to dobře? " ,, Ano. Chápeš to moc dobře. Jsi jediný kdo mě vidí protože chci abych byl vidět a víš, že je tohle pro ně lepší? Mámu by to podle mě složilo oba víme, že na tohle citlivá vždyť jí znáš. " ,, Pravda. " ,, Sice je tohle vůči ní nefér, ale je to lepší. Nevím jak by reagovala kdybych se před ní jen tak objevil a řekl jí Ahoj mami jak se máš? Totéž před Gemmou. " ,, Něco na tom bude. Je to pravda. Přede mnou se nebojíš? Taky mě to složilo. " ,, Vím.. Už se nebojím protože mě znáš a vidíš pokaždé. Vážně se před tebou nebojím. Ale mluvím jen o sobě.. Jsi v pořádku? Nic se s tebou neděje? ",, Hazz.. Nic se se mnou neděje přeci. ",, Řekni mi to. Vždyť to na tobě vidím. " ,, Bojím se podívat do zrcadla protože se lekám sám sebe.. Jsem pro sebe noční můra. Nemůžu se na sebe podívat aniž bych se nezděsil toho jak vypadám. " ,, Lásko.. Vždyť jsi pořád nádherný. " Usmál se a vážně se ke mě otočil.
,, Miluju tě Harry. " ,, Taky tě miluju. " Vzal mě za ruku a položil si jí na tvář. Já se nad něj naklonil abych ho políbil a nejdřív se odtáhl, ale nechal mě spojit naše rty.

Byl jsem s ním do večera a pak jsem šel zpátky domu kde na mě znovu čekal Zayn s krabičkou.

Lost Paradise/ Larry mpreg CZKde žijí příběhy. Začni objevovat