Hailey Adams:
Het is 08:15 en ik sta te wachten op Mila. Ik heb zo'n beetje de hele zondag over Vince zitten denken. Mijn gedachtes gingen steeds naar hem toe.
'Waar zit jij met je gedachtes?' Mila komt aanfietsen.
'Dat ik geen zin in heb in school.' Dat is deels waar maar aan de andere kant op school zie ik Vince.
'Wie wel.' Mila zucht.
'Vertel hoe was het met Troy.' Ik stap op mijn fiets en ga naast Mila fietsen. Mila haar wangen kleuren rood.
'Hail, het was geweldig.' Mila kijkt dromerig voor haar uit.
'Heb je?' Ik kan het woord amper uitspreken.
'Ja Hailey we hebben seks gehad, lastig woord hé.' Mila lacht.
'Omg kleine meisjes worden groot.' Zeg ik nep geëmotioneerd.
'Maar waar in vredesnaam was jij zaterdag?' Mila klinkt bezorgd.
Ik vertel haar het hele verhaal en ze barst in lachen uit.
'Hij commandeert je als een jong hondje.' Zegt Mila.
'Dat is niet waar.' Mompel ik.
'Hail, ik hou heel veel van je maar ik wil je ook tegen het kwade beschermen.' Mila pakt mijn hand van het stuur.
'Hij is zo mysterieus, dat trekt me aan.' Zeg ik zacht.
'Ik wil gewoon niet dat hij je hart breekt.'
'Oh wees daar maar niet bang voor, hij ziet me toch niet staan.' Zeg ik een beetje teleurgesteld.
'Oh Hail, als hij je niet ziet staan dan is hij blind.' Mila knijpt zacht in mijn hand.
We komen aan op school en spreken af dat we elkaar dit keer wel gaan zien in de pauze. Ik heb nu Engels dus dat gaan we eerst even overleven.
Ik zit weer alleen niet dat ik dat erg vind maar het is eigenlijk ook best wel saai. Ik draai me voorzichtig om en vang een glip op van Vince. Gelukkig ziet hij het niet.
'Adams, wil je even voor je kijken want ik sta namelijk hier.' Zegt mevrouw Lande. Met een rood hoofd draai ik me om en ik hoor gelach van andere leerlingen.
De rest van de les doe ik braaf mee en vertik ik het om om te kijken hoe graag ik het ook wil. Nu heb ik gym. Genieten dit. Ik pak mijn gymspullen uit mijn kluisje en loop naar de gymzaal. Ik loop naar de kleedkamers waar al een paar meisjes zijn. Ik zoek een leeg plekje en zet mijn spullen er neer.
'Hoi.' Hoor ik iemand zeggen. Ik draai me vragend om.
'Hoi.' Zeg ik een beetje akward.
'Ik ben Liv, jij bent?' Zegt Liv een beetje arrogant.
'Hailey.' Liv pakt me beet en drukt me tegen de kleedkamer muur.
'Jij blijft met je poten van Vince af, hij is van mij. Begrepen?' Zegt ze woedend. De andere meiden kijken geluidloos toe.
'Wil jij even met je poten van haar af blijven?' Iemand trekt aan Liv haar haar en Liv laat me krijsend los.
'Jij bent gewaarschuwd.' Liv gooit haar haren naar achter en loopt boos weg.
'Dankjewel.' Zeg ik tegen degene die aan Liv haar haren trok.
'Geen probleem ik ben Ava.' Zegt het meisje met rood haar en prachtige groene ogen.
'Hailey.'
'Weet ik.' Zegt Ava lachend.
'Hoe dan?'
'Nou je denkt dat je niet opvalt maar toch je bent het stille meisje van de klas en dat valt mij op.' Ava glimlacht vriendelijk.
Ze legt haar spullen naast die van mij en kleed zich om, ik doe het zelfde. Samen lopen we de gymzaal in. Waar onze gymdocent al klaar staat. Geïrriteerd kijkt hij van zijn horloge naar ons.
'Goed knoop dit even in je oren. De volgende die te laat is zorgt ervoor dat iedereen strafrondjes gaat lopen en ik bepaal hoelang dat is en hoeveel. Dus begin alvast maar met rennen.' Zegt de docent. Zuchtend staan we op en gaan we rennen.
'Zie dit maar als een warming-up.' Hij grijnst gemeen.
Terwijl ik ren zoek ik naar Vince maar ik kan zijn gezicht niet vinden, zou hij spijbelen?
Na iets van twintig rondjes gerend te hebben blaast de docent op zijn verdomde fluitje en geeft ons een pauze van twee minuten. Uitgeput laat ik me op de grond vallen. Ava komt naast me zitten.
'Ik haat die gymdocent.' Zegt ze terwijl ze op adem komt.
'Nogmaals bedankt dat je het net voor me opnam.' Zeg ik.
'Daar heb je vrienden voor.' Zegt Ava. Ik voel me op dit moment erg opgelaten met het feit dat ik eindelijk nog een vriendin heb en omdat ik denk ik verliefd ben.
Hoi!
Binnenkort meer x
XX ME
JE LEEST
The complicated badboy
RomanceHailey Adams is een gezellige puber die tot over haar oren verliefd wordt. Ze heeft een gezellige familie en een geweldige vriendin. Ze zit in het 5e jaar van vwo en komt terecht in een klas waar ze niemand kent. Vince Williams is een iets ander ver...