Hoofdstuk 22

2.9K 62 29
                                    

Hailey Adams:

Vince gaat zitten en de leerlingen gaan weer verder met wat ze deden. Er is iets met Vince en ik weet niet wat.

Wanneer de bel gaat, loop ik naar mijn kluisje. Alleen. Want Ava moet zogenaamd nablijven. Die gaat gewoon wippen met een docent.

Zuchtend maak ik mijn kluisje open en pak mijn jas. Ik stop een paar boeken erin en sluit daarna het deurtje. 'Hi.' Vince leunt nonchalant tegen de kluisjes aan.

'Jezus ik schrik me dood.' Ik leg mijn hand op mijn borst. Mijn hart gaat tekeer.

'Dat is niet zo handig.' Vince zijn gezicht krijgt alweer wat meer kleur.

'Ja dan moet je me maar niet laten schrikken.' Ik wil weglopen maar Vince houdt me tegen.

'Ik ga met je mee, dat weet je.' Vince knipoogt.

'Jaja, ben je op de fiets?' Ik probeer normaal te klinken maar de zenuwen spelen zich op in mijn lichaam.

'Nee.' Zegt Vince kort maar krachtig.

'Dan moeten we lopen.'

'Hoezo? Ben jij wel op de fiets.' We lopen de school uit, naar het fietsenhok.

'Ja maar daar kan ik wel meelopen hoor.' Ik haal mijn fiets van mijn slot af.

'Kom.' Vince pakt mijn fiets uit mijn handen en gaat erop zitten. 'Kun je springen?' Hij zet zijn voeten op de trappers en fiets voor me uit.

'Hey!' Roep ik verontwaardigend als hij opeens snel gaat fietsen.

'Sorry hoor.' Vince fiets langzamer en lacht. Ik spring op de bagagedrager en twijfel of ik mijn handen om hem heen moet doen. 'Hou je nou maar gewoon aan mij vast, dan val je niet.' Ik kan Vince zijn gezicht niet zien maar ik weet zeker dat hij grijnst.

'Nou mevrouw wijs de weg maar even.'

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

'Hier is het.' Ik spring van de bagagedrager.

'Ja dat weet ik nog.' Vince parkeert mijn fiets, samen lopen we naar binnen.

Ik open de deur en stap naar binnen. Vince volgt me en hangt zijn spijkerjas op.

'Hoi Hail, wie is dat?' Vraagt Elle nieuwsgierig.

'Elle, je kent Vince toch nog wel?'

'Hoi.' Zegt Vince.

'Kan, niet dat ik weet.' Elle draait zich om en gaat weer spelen.

'Wil je wat drinken?' Ik wacht niet eens af op een antwoord en loop naar de keuken.

'Ik zeg niet eens iets en jij gaat er al vanuit dat ik het wil?' Vince komt me lachend achterna.

'Ja daar komt het eigenlijk wel op neer.' Ik pak twee glazen uit de kast en vul die met cola. Alsjeblieft. Ik schuif zijn glas door en neem en slok van mijn eigen glas.

'Dankjewel.'

'Dag Hailtje.' Mijn moeder komt binnen met een overvolle wasmand. 'Hoi mam.'

'Oh hey Vince! Ik zag je helemaal niet.' Mijn moeder klinkt helemaal enthousiast.

'Dag mevrouw.' Zegt Vince poeslief. Ik rol met mijn ogen.

'Heb je nog was Hail?'

'Misschien op mijn kamer ik weet het niet.'

'Ja hallo, zie ik eruit als je werkster? Ga dat nu halen!'

'Ik ga al, kom je Vince? Dan kan ik je gelijk je kleding terug geven.'

'Kleding? Hailey Adams wat heb jij uitgespookt?' Mijn moeder fronst haar wenkbrauwen. 'Niks ernstigs mam.' Ik loop naar mijn kamer gevolgd door Vince.

Oh shit, mijn kamer is een rommeltje. Ik pluk er snel wat was uit en gooi dat van de trap af.

'Hailey wat is dit?' Hoor ik mijn moeder roepen. 'Dat noem je was.' Schreeuw ik terug.

'Praat jij altijd zo tegen je moeder? Dat had ik niet verwacht.' Vince gaat op een krukje zitten.

'Alleen als ik chagrijnig ben.'

'Oh dus je bent chagrijnig? Komt dat door mij.' Vince grijnst.

'Hier is je kleding.' Ik overhandig zijn kleding.

'Nou dit is niet van mij hoor!' Lachend geeft hij mijn rode bh terug. Mijn wangen kleuren rood. Fuck.

'Je hoeft je niet te schamen hoor ik heb wel eerder bh's gezien.'

'Ja dat zal wel.' Zeg ik een klein beetje geïrriteerd.

'Doe maar rustig hoor, ik bedoel dat van mijn zus.'

'Heb jij een zus?' Vraag ik nieuwsgierig.

'Had.'

'Oh, sorry.' Zeg ik zacht.

'Maakt niet uit, kon jij niet weten.' Vince glimlacht vriendelijk.

'Kut ik heb drinken gemorst.' Ik trek mijn shirt uit zonder erbij na te denken dat Vince er ook nog is.

'Zo hallo.' Vince fluit goedkeurend.

'Oh sorry.' Zeg ik beschaamd. Ik trek snel een ander shirtje aan.

'Maakt niet uit.' Vince staat op en loopt naar me toen.

'Oeps.' Hij pakt me vast en drukt zijn lippen op die van mijn. Damn.

Hoi!

Ik heb vakantiee! Eindelijk. Op naar vier havo!! Yeet.

Maar eerst genieten van 6 weekjes vrij.

Heel erg bedankt voor de 6.K !! <3

Binnenkort meer x

XX ME

The complicated badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu