Hoofdstuk 13

3.2K 67 10
                                    

Hailey Adams:

'Hailey heb jij fix?' Ik hoor Elle mijn slaapkamer deur open. Nee laat me nog even slapen alsjeblieft, het is zondag. Ik trek mijn kussen over mijn hoofd heen.

'Hailey heb jij fix?' Elle springt op mijn bed en ik zucht.

'Elle laat me alsjeblieft, ik wil slapen.' 

'Maar Hailey, slapen kan altijd nog.' Elle trekt het kussen van mijn hoofd. Ik geef me er maar aan over dat ik niet meer kan slapen. 

'Elle wat is er?'

'Ik hoorde van Tim dat je fix hebt met Chase dus nu heb ik een paar vragen. Als eerste, wat is fix?' Ik schiet in de lach.

'Fix is dat je elkaar leuk vind maar dat je nog geen relatie hebt en het eigenlijk niet wilt toegeven.'

'Is dat fix? Oh dan heb ik wel met duizend mensen fix.' Elle zegt het zo droog dat ik mijn lach niet meer in kan houden. 

'Wie is Chase?' Elle spreekt het uit als Kaase dus ik lach nog harder. 

'Chase is mijn fix.' Ik bloos.

'Oh en nu krijgen jullie nu kinderen?' Elle kijkt me vrolijk aan. 

'Elle ik heb met hem gezoend meer niet.' Ik zit er niet op te wachten om Elle voorlichting te gaan geven. 

'Ja dat heb ik ook al gedaan.' Elle klinkt trots en ik val bijna uit mijn bed van het lachen. 

'Nou Elle vertel met wie.' 

'Met een jongetje uit mijn klas.' Elle bloost. Ik kietel haar en schaterend probeert ze weg te komen. 

'Kom we gaan ontbijten.' Ik sta op doe snel mijn sokken aan en loop dan naar beneden met Elle achter me aan. 

'Goeiemorgen lieverd, lekker geslapen?' Mijn moeder staat achter het fornuis een ei te bakken. 

'Ja hoor.' Ik rek me uit. 

'Mama, Hailey heeft fix met een jongen.' Elle klimt op de barstoel. 

'Zo, ik heb daar al iets van vernomen.' Mijn moeder glimlacht. 

'Bij nader inzien eet ik wel op mijn kamer.' Ik vis een broodje uit de mand, leg die op mijn bord en loop snel de trap op. 

'Sukkel kijk eens uit.' Ik bots tegen Timothy op en hij kijkt me boos aan, ik kijk hem ook boos aan want mijn broodje ligt op de grond.

'Jezus wat ben jij een chagrijn in de ochtend.' Ik raap mijn broodje op. 

'Moet we nodig zeggen, met je hoofd.' Timothy focust zich weer op zijn telefoon en ik loop weer verder de trap op. 

'Hailey nu naar beneden komen.' Ik ben letterlijk net boven en mijn moeder roept me alweer terug. Zucht. Stampvoetend loop ik die verdomde trap weer af.

'Zitten.' Mijn moeder kijkt me serieus aan maar ik zie ergens dat ze heel erg graag wilt weten wie die Chase nou is.

'Waar is pap?' Vraag ik nonchalant. 

'Papa is naar de sportschool.' Ik val bijna van mijn stoel wanneer ik dit hoor. 

'Ik dacht dat pap zo van natuursporten was.' Je weet wel, buiten hardlopen in een meer zwemmen met blote handen je eten vangen. 

'Nee joh dan vat die kou.' Mijn moeder lacht. Ik hoor mijn telefoon geluidjes maken.

'Hailey, nee we zijn aan het eten.' 

'Maar mam.'

'Hailey als je klaar bent mag je op je telefoon, nu ga je me eerst over die Chase vertellen.'

'Huh, je spreekt het dus niet uit als Kaase?' Elle kijkt mijn moeder verbaasd aan. 

'Mam, hij is een neef van Nathan.' Mijn familie is bevriend met die van Nathan maar Chase kende ik nog niet. 

'Komt me zo niet bekend voor.' 

'Nou ik heb dus gisteren met hem gekletst en het klikte.' Ik wordt rood. 

'Met gekletst bedoel je gezoend?' Mijn moeder glimlacht

'Mam! Ik ben serieus we hebben echt een goed gesprek gehad.' 

'Een gesprek terwijl jullie lippen elkaar aanraakten?' 

'Mama!' Verbaasd kijk ik haar aan.

'Ik ben ook jong geweest.' 

'Ik kan dit niet aan.' Ik eet mijn broodje snel op en daarna vlucht ik naar boven om te douchen. Na het douchen check ik mijn telefoon. 

Onbekend: Hey! Ik heb je nummer van Nathan gekregen. Ik heb het erg naar mijn zin gehad gisteren ;)

Hailey: Ik ga ervan uit dat jij Chase bent? Hahah

Vrij snel nadat het appje verstuurd is krijg ik een antwoord.

Onbekend: Ligt eraan, heb je met meerdere jongens gezoend? 

Hailey: Met één heel leuk iemand :))

Onbekend: In dat geval ben ik het tenminste dat denk ik haha.

Hailey: Heet je Chase?

Onbekend: Bijna het is Kees

Lachend zet ik Chase in mijn contacten. 

Hailey: En nu verder dan? Was het eenmalig?

Chase: Als het aan mij ligt zeker niet, ik vind je echt leuk <3

Hailey: Pfieuw I was almost heartbroken...

Chase: Oh damn dat moeten we niet hebben, vanmiddag afspreken? X

Hailey: Yes! Hoe laat?

Chase: Ik haal je om een uur of drie op. X

Hailey: Okee, tot dan. X

Chase: Joe. X

Ik laat me op dromerig op mijn bed vallen met een kriebelig gevoel in mijn buik. 

Hoi!

Ja dat was het x

Binnenkort meer!

XX ME

The complicated badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu