Hailey Adams:
We zijn nu met z'n allen bij Ava, inclusief de jongens Joshua en Troy. Ik heb twee outfits meegenomen ik kan gewoon niet kiezen. Dus ik laat de meiden maar beslissen.
'Oké wat is leuker?' Vraag ik terwijl ik een strakke zwarte broek met een shirtje voor me houd.
'Ik weet niet wat je denkt hoor maar we gaan vanavond niet schaken dus het mag wel iets uitdagender.' Zegt Ava lachend terwijl ze met een stijltang bezig is met haar haren.
'Moet dat?' Ik zucht.
'Ja is dat een vraag?' Mila kijkt me glimlachend aan.
'Ik heb ook nog dit.' Ik haal een spijkerbroek en een doorschijnend shirtje tevoorschijn.
'Hm, nee dat is het net niet.' Zegt Mila nadenkend.
'Kom op Hail probeer dit eens.' Ava legt de stijltang neer en doorzoekt haar kledingkast. Na wat een eeuwigheid duurt heeft, haalt ze een zwart jurkje tevoorschijn. Nou ja een lapje stof is eerder het juiste woord.
'Ja trek aan, dat gaat je echt geweldig staan.' Mila trekt haar panty omhoog.
'Oké.' Ava gooit het jurkje naar me toe en ik trek het aan. Na een paar minuten klungelen. Zit het stof eindelijk waar het moet zitten en bedekt het net genoeg.
'Omg je ziet er echt geweldig uit! Mag ik alsjeblieft je haar doen?' Mila omhelst me.
'Ik doe je make-up.' Roept Ava. Voor ik het weet word ik in een stoel gedumpt en zijn ze bezig met mijn haar en gezicht. Ik glimlach.
Na een kwartiertje zijn ze klaar en ik loop zenuwachtig naar de spiegel om het resultaat te bekijken.
Mijn mond valt er bijna van open. Ik herken mezelf nog net maar dan wel op een goede manier dat het niet te veel is. Het is gewoon perfect.
'Wauw dit is echt prachtig!' Enthousiast trek ik ze in een groepsknuffel.
Een kwartiertje later lopen we met z'n drieën de trap af, ik moet toegeven dat we er echt geweldig uitzien. Mila heeft een rood jurk aan die haar als gegoten zit en haar haar heeft ze opgestoken. Ava heeft een donkergroene jurk aan die geweldig matcht met haar ogen en haar haar kleur. Joshua en Troy staan ons al op te wachten. Het lijkt net alsof we naar een eindfeest gaan.
'Wow.' Troy kijkt met een hongerige blik naar Mila. Die verlegen naar hem kijkt. Josh kijkt me met open mond aan. 'Je ziet er echt heel erg mooi uit Hailey.' Hij haalt grijnzend een hand door zijn haar.
'Dankjewel.' Zeg ik iets te verlegen.
'Waarom zijn jullie allemaal zo verlegen? Come on let's party.' Ava draait een rondje om haar eigen as en loopt naar buiten naar de auto van Josh. Wij volgen haar met een beetje aarzeling. Ergens ook weer niet want ik kan niet wachten om Vince te zien.
'Claim achterin.' Ava, Troy en Mila schuiven snel op de achterbank. Shit nu moet ik naast Josh zitten in de bijrijdersstoel. Met een blik van dit is je kans en verpest het niet kijkt Ava me aan. Ik geef haar een blik van ik wil dit niet send help kijk ik naar haar terug. Vervolgens schiet ze in de lach. Lekker is dit.
Ik ga naast Joshua zitten, hij start de auto en rijdt naar het huis van Nathan. Als we daar zijn aangekomen spring ik zo'n beetje de auto uit en haast me naar de voordeur. De autorit was ongemakkelijk en niet zo'n beetje ook. Joshua legde uit het niets zijn hand op mijn bovenbeen. Mila en Troy zaten elkaar af te lebberen. Dus Ava en ik waren een beetje in een hoekje gedreven we konden niks. Het liefst had ik zijn hand eraf geslagen maar ik kon me niet bewegen.
Ava is met gevolgd en samen lopen we naar de mensenmassa. Volgens mij blijven Troy en Mila in de auto. Die kunnen nou nooit van elkaar afblijven. Wat dus ook gebleken is uit de autorit.
'Hey, Hailey wacht even.' Ik hoor iets wanhopigs in Joshua's stem.
'Door lopen Hail, ren voor je leven. Tenzij je iets met Josh wil.' Ava schiet in de lach.
Ik plof neer op de bank naast een zoenend stelletje en maak ruimte voor Ava zodat die er ook bij kan komen zitten.
'Yo, jullie twee.' Zegt Ava tegen het zoenende stelletje. Met een zucht laten ze elkaar los en kijken ons dan geïrriteerd aan.
'Heel fijn dat jullie even luisteren, zoek een kamer en ga je daar voortplanten. Gelieve niet hier.' Zegt Ava zonder schaamte. Het gevolg hiervan is dat ik de slappe lach krijg en het stelletje beledigd de kamer verlaat.
'Merci beaucoup.' Ava neemt haar ruimte op de bank. Nadat ik weer een beetje bijgekomen ben zoeken mijn ogen naar die van Vince maar ik zie nog geen enkel teken.
'Hij komt wel, wedden?' Ava kijkt met me mee.
'Hoe wist je dat ik daar naar opzoek was.'
'Nou er staat nog net geen bord voor je kop waar op staat Hotel de botel op Vince Williams.' Ava gaat stuk om haar eigen grap.
'Kijk daar heb je hem!'
Ik draai me om en zie hem. Ik wil opstaan en zo snel mogelijk naar hem toe lopen maar iets houdt me tegen. Dat iets, is een meisje die haar lippen op die van Vince drukt.
Hoi!
Ik ben weer terug, ik wil nu toch echt zeker 2x per week uploaden!
Binnenkort meer!
XX ME
JE LEEST
The complicated badboy
RomanceHailey Adams is een gezellige puber die tot over haar oren verliefd wordt. Ze heeft een gezellige familie en een geweldige vriendin. Ze zit in het 5e jaar van vwo en komt terecht in een klas waar ze niemand kent. Vince Williams is een iets ander ver...