Hailey Adams:
Ik zwaai naar Chase die toeterend mijn straat uitrijdt. Onze date was geweldig! Ik loop naar binnen en ben net op tijd voor het avond eten.
'Gatverdamme dit ga ik niet eten.' Timothy kijkt verafschuwt naar zijn bord die vol ligt met broccoli.
'Haha ik ga brocco.' Thomas ziet dit in als een goed moment om zijn straattaal kennis te delen.
'Gozer ga die onzin niet nu delen.' Timothy schuift zijn bord een stukje van zich af.
'Wat betekent brocco dan?' Mijn vader klinkt geïnteresseerd.
'Oh nee niet alweer.' Ik neem een hap van mijn eten. De vorige keer toen Thomas zo ging praten hebben we een urenlange discussie gehad over het woord planga. Dat is een eens en daarna nooit meer gevalletje.
'Ik ben niet in de mood, omdat nu te gaan uitleggen.' Thomas rolt met zijn ogen en begint ook met zijn eten.
'Hoe was je date met Chase?' Mijn moeder trekt zich niks aan van de jongens en kijkt me lief aan.
'Het was echt geweldig, we hebben gewandeld dan denk je dat is toch pittig saai? Nou met Chase was het magisch.'
'Ik heb zoveel medelijden met jou.' Timothy kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen.
'Hoezo dat?'
'Het was zo magisch, oh mijn god echt super amazing.' Timothy zegt dit op zijn barbie imitatie. Ik rol met mijn ogen en ga verder met mijn verhaal.
'Daarna zijn we naar een cafeetje gegaan en hebben daar iets gedronken, helaas moest hij vanavond werken dus nu zit ik hier.' Zeg ik met een boze blik naar Timothy.
'Waar werkt hij?' Vraag mijn vader.
'Hij werkt achter de bar bij een club.' Ik neem een slok water.
'Kan hij even fixen dat wij daar heen mogen?' Timothy klinkt enthousiast.
'Timothy Adams wat denk jezelf?' Mijn moeder kijkt hem streng aan.
'Het was maar een grapje.'
'Zie jij iemand lachen?' Vraag ik spottend. Timothy stuurt me een vernietigende blik.
'Oef Timmie toch.' Thomas kijkt me grijnzend aan.
'Hou je bek.'
'Ik droom ervan dat het eens een avond normaal kan gaan hier.' Mijn moeder zucht.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Met een klap duw ik mijn kluisje dicht, weekend is over helaas.
'Zo hey jij bent happy.' Ava leunt tegen haar kluisje aan.
'Jeej school.' Zeg ik met een extra chagrijnig gezicht.
'I got you.'
'Hoe was je weekend?' Samen lopen we naar het lokaal waar we zo les hebben.
'Te doen, zaterdag ben ik bij Nathan gebleven dus er is een kans dat ik zwanger ben.' Ze kijkt me serieus aan.
'You're kidding right?' Vraag ik verbaasd.
'Nope, we waren dronken en vergaten een voorbehoedsmiddel, ik heb wel de morning-after pil genomen.'
'Ava.' Zeg ik zuchtend.
'Nou ja we zien het wel.' Ava sleurt me mee naar achteren van het lokaal en ploft neer op een stoel.
'Is het wel serieus met Nathan dan?'
'Ja, hij komt vanavond bij me slapen.'
'Doe het dan alsjeblieft veilig wil je.' Ik kijk haar streng aan.
'Ja mama.' Ava pakt haar boeken uit haar tas. Terwijl ik me focus op mijn klasgenoten die binnenkomen. Wanneer Vince de klas instapt slaat mijn hart een paar slagen over. Waarom is die gozer zo verdomd knap? Hij kijkt nonchalant de klas door maar zijn ogen blijven bij mij hangen. Voor een paar seconden kijken we elkaar doordringend aan op een gegeven moment kijk ik weg. Ik heb Chase en daar ben ik blij mee dus focus je daar op. Hou ik mezelf voor.
'Meid je mond staat een meter open.' Grinnikend geeft Ava me een duwtje. Snel doe ik die dicht.
'Ik heb van Nahan gehoord dat jij fix hebt met zijn neef.'
'Nee ik heb geen fix, ik heb verkering.' Zeg ik op mijn slechte savage toon.
'Oehh, hoe heet hij?' Ava zit op het randje van haar stoel. We trekken ons er maar even niks van aan dat de docent allang begonnen is.
'Chase.' Zeg ik half zwijmelend.
'Beter is hij goed voor je.'
'Dat moet bijna wel hé, hij is familie van Nathan.'
'Ja die kiddo's zijn goed.'
'Dames ik sta hier te praten en jullie tetteren er als gekken door, jullie blijven maar na.' Roept mijn docent boos.
'Maar u heeft ons nog niet eens gewaarschuwd.' Ava kijkt hem uitdagend aan.
'Pech voor jullie, ik zie jullie aan het einde van de middag terug.'
'Fuck.' Roept Vince. Verbaasd kijkt iedereen hem aan.
'Waarom deed je dat?' De docent zijn aandacht is nu op hem gericht.
'Weet ik niet daar had ik gewoon even zin in.'
'Nou als jij dat zo leuk vind dan blijf jij ook maar even na.' De docent ziet eruit alsof hij nu regelrecht met pensioen wil gaan.
'Prima.' Vince zakt onderuit op zijn stoel.
'Ik moet vanmiddag naar de tandarts hehe.' Fluistert Ava naar mij.
'Dus jij hoeft niet na te blijven?' Verbaasd kijk ik haar aan.
'Nope, dus dan blijven alleen jij en je boy Vince over.'
Oh oh.
Hoi!
Inderdaad: Oh oh
Binnenkort meer! X
XX ME
JE LEEST
The complicated badboy
RomanceHailey Adams is een gezellige puber die tot over haar oren verliefd wordt. Ze heeft een gezellige familie en een geweldige vriendin. Ze zit in het 5e jaar van vwo en komt terecht in een klas waar ze niemand kent. Vince Williams is een iets ander ver...