Hailey Adams:
Zoenen met Vince, is hemels. Het voelt alsof ik zweef en de fijnste tintelingen verspreiden zich over mijn lichaam.
'Gatverdamme als jullie gaan neuken doen dan de deur dicht.' Timothy houdt zijn handen voor z'n ogen en probeert mijn deur dicht te doen. 'Wie is er aan het neuken?' Een nieuwsgierige Thomas verschijnt in de deuropening.
'Hailey en een andere jongen die niet op Chase lijkt.' Timothy probeert wanhopig de deur dicht te krijgen maar dat lukt hem niet omdat hij niks ziet.
Bij het horen van Chase zijn naam schrik ik en ik maak me los van Vince. Boos loop ik naar mijn deur en trek die dicht.
'Wat is er?' Verbaasd gaat Vince op mijn bed zitten.
'Dit is fout, dit is zo fout.' Ik ijsbeer door mijn kamer. Dit had ik nooit mogen doen.
'Waarom is dit fout? Dit wil je toch?' Er klinkt iets smekend in de stem van Vince. Wil ik dit?
'Ja maar, ik.' Ik kom gewoon niet uit mijn woorden.
'Het is al goed, ik moet toch gaan.' Vince staat op en wil weglopen.
Eindelijk besluit mijn mond om weer wat zinnigs te gaan zeggen.
'Nee alsjeblieft blijf.'
'Hailey, ik kan niet blijven als je hart bij iemand anders hoort.' Hij pakt de deurklink vast.
'Vince, als je er zo over denkt. Mijn hart hoort niet bij Chase. Hij was niet eerlijk tegenover mij.'
'Waarom wil je dit dan niet?'
'Het gaat me te snel! Het is iets meer dan een week geleden.' Ik pak Vince zijn hand te trek hem bij mijn deur van dan.
'Sorry, ik had je niet mogen zoenen. Ik snap dat het te snel gaat.'
'Dankjewel voor je begrip.' Ik glimlach.
'Kijk ik ben niet zo'n type die het rustig aandoet, laat staan dat ik niet aan relaties doe. Maar jij, jij hebt iets. Een sprankeling in je ogen en dan je glimlach. Als ik naar je kijk dan doet de rest van de wereld er niet meer toe. Ik word gelukkig van je.'
Wauw, ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden. Dit is zo lief en puur.
'Maar ik kan je niet gelukkig maken, ik kan je geen mooie toekomst bieden.' Vince kijkt me verontschuldigend aan.
'Hoezo niet?'
'Ik doe domme dingen Hailey, ik ben heus niet zo braaf dat heb je wel gemerkt.' Vince gaat naast me zitten op mijn bed.
'Wat doe je dan?' Ik ben bang voor het antwoord.
'Verkeerde vrienden, invloed van drugs en alcohol en ja dan krijg je dit.'
'Wat krijg je Vince.'
'Problemen, een week geleden zat ik nog bij een drugsgroep maar ik ben eruit gestapt.'
Het was dus waar, de roddels over Vince. Hij heeft drugs gedeald.
'Klinkt eenvoudig maar dat is het niet, ze zitten achter me aan.' Verslagen zit Vince op mijn bed.
'Vince.' Ik pak zijn handen vast. 'Als we een relatie willen, zullen we ervoor moet vechten want gemakkelijk wordt het niet.'
'Maar waarom zou je dat willen Hailey? Ik heb je niks te bieden.'
'Ik hoef ook niks, we kunnen het gewoon rustig opbouwen oké?'
'Ik weet niet hoe dat gaat.' Vince kijkt me doordringend aan.
JE LEEST
The complicated badboy
RomanceHailey Adams is een gezellige puber die tot over haar oren verliefd wordt. Ze heeft een gezellige familie en een geweldige vriendin. Ze zit in het 5e jaar van vwo en komt terecht in een klas waar ze niemand kent. Vince Williams is een iets ander ver...