~27~

14.5K 888 57
                                    

:)

***

E: Seni görmek, koklamak, sarılmak, saçını okşamak istiyorum.

Melis: Ay hoşt!

E: Geleyim mi?

Melis: Gel kuçu kuçu sjxjsjs

E: Alınmaya başlıyorum ama:(

E: Üstelik ben ciddiyim. Şuan yanına gelebilirim.

Melis: Şaka?

E: Bakalım şaka mı yapıyor muşum?

Pencereme çarpan taş ile yerimden sıçradım. Hadi canım! Yok artık!

Yavaşça cama yaklaşıp perdeyi kenara çektim. Aşağıda maskeli ve simsiyah giyinimli bay 'E' yi görünce çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Cidden gelmişti!

Camı açıp aşağıya sarktım. Bana gülümsediğini maskesinin altından bile görebiliyordum. Kenarda duran merdiveni alıp pencereme dayadı. Gözlerimi kocaman açıp camı hemen kapattım. Buraya gelmeyecekti değil mi?

Annem uyanırsa biterdim ben. Saat gecenin bilmem kaçı ve odamda bir erkek düşünemiyordum. Çok yanlış anlaşılırdı.

Camda bay 'E' yi görünce kafamı hayır anlamında salladım. O camı açmayacaktım. Elimle 'git git' yapıyordum. Salak umursamıyor, ellerini sallayarak camı açmamı istiyordu. Yine kafamı hayır anlamında salladım.

Cebinden telefonunu çıkarıp mesaj yazmaya başladı. Hemen telefonumu alıp mesajı okudum.

E: Camı aç yoksa 'Melis'i çok seviyorum' diye bağırırım.

E: Yaparım bilirsin shshsjs

Oflaya puflaya hoplaya dotlaya pencereyi açtım. Üstüme atlayan dana ile az kalsın yeri boylayacaktım. Fakat elleri belimi sımsıkı sarmış düşmemi engellemişti.

Doğrulduğumuzda benim başım yerdeydi. Resmen utanıyordum!
Bir gülme sesi gelince kaldırdım başımı. Bu dana, hıyar, öküz bana mı gülmüştü.

Ben ona sinirli bakışlar atarken o bana şevkatle bakıyordu. Lanet olsun şu bakışlara! Eriyordum ulan!

"Gel uyuyalım." dedi. Beni yatağa doğru yürütmeye başladı. Bir saniye. Ben şimdi bu kalasla aynı yatakta mı yatacaktım? Höst!

Elimi çekip onu ittirdim. Sinirle, bağırmamaya çalışarak konuştum.

"Bana bak lan idrar yolları tıkanmış kereste!" Bana gözleri kocaman olmuş bakıyordu. "Ben senin bildiğin kızlardan değilim koçum!" Gülmeye başladı.

"Neye gülüyorsun?!"

"Aferim güzelim. Hep böyle asi ol. Ol ki kimse, hiç bir oğlan, erkek sinek bile yanına yaklaşamasın."

Şimdi bu bana iltifat mı etmişti? Yoksa sövmüş müydü?

***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin