~26~

14.7K 905 103
                                    

:)

***

Yatağımın üzerindeki paket paket boş çikolata ambalajları, sümüklü peçeteler, pembe ayıcıklı pijamalarım ve telefondan gelen efkârlı müzik. Tam bir depresyon havasıyla donattığım odam darma dağınıktı.

2 gün! Tam 2 gün bay 'E' ile konuşmamıştım. Ona çok kızgındım! Ve şuan depresyonda olduğuma ben bile inanamıyorken, içeri elinde meyve suyu ile gelen Didem hiç inanamamıştı. Sorduğu soruları hep geçiştirmiştim. O da yanımda kalarak bana destek olmuştu. Ben ki Melis Şentürk, ilk defa bir erkek için ağlıyordum! Değerimi bilsin hıyar!

"Kanka neye ağlıyorsun bilmiyorum ama, değmez." Didem'in bu sözlerine daha da bi' ağlamaya başladım. Ben bay 'E' ye çok alışmıştım ama yaa...

Telefonuma gelen bildirim ile burnumu çektim ve peçeteyle önümü görmemi engelleyen göz yaşlarımı sildim. Aceleyle gelen sms'e baktım. İnanmıyorum! Bu oydu...

E: Beni sadece whatsaaptan engellediğini nasıl daha önce düşünemedim?

E: O kadar pişmanım ki...

E: Bal peteğim, yalvarırım cevap ver.

E: Dayanamıyorum bana küs kalmana. Çok özledim...

Ağlayarak yazmaya başladım. Onu artık benimsemiştim. Neden bilmiyorum ama, onunla mesajlaşmak bana huzur veriyordu.

Melis: Bana yazma demiştim!

Biraz naza çeksem ne olurdu ki?

"Manyak! Bulmuşsun gül gibi çocuğu, ne nazı bu?"

İç sesim haklıydı galiba. Çok da naz yapmamak gerek. Günlerdir onun için depresyonda değil miydim zaten?

E: Güzelim, sensiz ben bir hiçim.

E: Ne olur affet beni, ha?

Melis: Tamam affedildin.

"Az önce ağlıyordun, şimdi gülüyorsun!" dedi Didem. "Delirdin mi kanka? Kafana bir şey mi düştü? Hafıza kaybı falan mı yaşamaya başladın? Yoksa özel gün-"

"Sus bi Didem!" dedim. Motor gibi mübarek! "Daha sonra anlatırım."

E: Ciddi misin?

E: Şaka değil dimi bu?

E:Güzelim orada mısın?

Melis: Buradayım ve ciddiyim. Şaka falan değil.

Melis: Bak ben ilk defa bir erkek için ağladım. Değerimi bil öküz!

E: Sen bemim için ağladın mı?

E: O göz yaşların benim için aktı mı gerçekten?

E: Sen beni seviyorsun!

***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin