~51~

12.5K 666 80
                                    

:)

***

Şuan karşımda Eser'in annesi vardı ve benim heyecanım geçmişti. Tanışma o kadar da kötü değildi. Ayşen teyze -Eser'in annesi- çok sevecen ve samimi bir insandı. Beni beğendiğini düşünüyordum. Çünkü şu ânâ kadar kadının ağzından olumsuz hiç bir şey çıkmamıştı.
Beni sevmeyen ölsün zaten. Hıh!

"Daldın gittin kızım?"

Düşüncelerimden sıyrılıp Ayşen teyzeye gülümsedim.

"Yok Ayşen teyze."

"Anne. Bana Ayşen anne diyebilirsin kızım."

Bu ne hız gülüm? Anasına bak oğlunu al hesabı yani.

Gülümsedim. Yanımda bana sırıtarak bakan Eser'in bacağına çimdik attım. "Peki, Ayşen anne." dedim.

Ayşen tey- yani anne gülümseyip çayından bir yudum aldı. Ona anne değince bir garip hissettim kendimi. İlk defa kendi annem dışında birine anne diyordum. Ve sanki annemin pabucu dama atılmış gibiydi. Annem burada olsa bana nasıl bakışlar atardı herhalde?

"Ee kızım, benim öküz huylu oğlumu nasıl sevdin?"

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

"Anne rezil etmesene oğlunu."

"Ay ne var be? O senin nasıl öküz olduğunu biliyordur zaten." Ayşen anne ayağa kalkıp Eser'in yanaklarını sıktı. "Öküz oğlum benimm."

Allah'ım yardım et! Dudaklarımı birbirine bastırmaktan çenem kırılacak artık!

Ayşen anne yerine oturup iç çekerek Eser'e baktı. Sonra bana dönüp Eser'i göstererek konuştu.

"Az çektirmedi bana. Dokuz yaşına kadar altına yaptı."

Sanırım bu bardağı taşıran son damlaydı. Çünkü kendimi koltuktan halının üzerine atıp, karnımı tutarak kahkaha atmam bir oldu. Gözlerimden gülmekten yaşlar geliyordu. Rezil olma düşüncesi bile kahkahamı durduramıyordu.

"Eser su getir kızın suratı kıpkırmızı oldu!"

***

Melis: Yaa rezil oldumm!

Melis: Off!

Melis: Annen ne düşünüyormuş benim hakkımda?

Melis: Sordun mu hiç?

Melis: Sevmedi dimi beni? Of ya! Ben niye o kadar güldüysem?!

E:Sakin ol güzelim.

E: Annem seni beğendi korkma.

E: Doğal ve samimi olmanı beğenmiş daha çok.

Melis: Doğruyu söylüyorsun değil mi?

E: Ben sana yalan söyler miyim hiç bal peteğim?

Melis: Eser?

E: Efendim güzelim?

Melis: Hadi evlenek!

***

Aklımda güzel bir final var :)

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin