Multi= Eser Karayaş
***
Yanımda beni dürtükleyip duran Didem sinirimi bozmaya başlamıştı. Gözlerimi devirdim. Zil çalar çalmaz yüzüne doğru hiç acımadan "Ne var lan nee?!" diye bağırdım. Bana gözlerini devirip bileğimden tuttuğu gibi dışarı çıkardı.
"Kızım bugün İstanbul Üniversitesinden öğrenciler gelecek!" diye şakıdı. 'Yani?' anlamında kafamı salladım. Bana neydi ki bundan?
"Öf be Melis!" dedi bıkmış gibi yaparak. "Çocuklardan birini ben birini sen alacaksın. Bu sayede ben Cenk'i kıskandıracağım. Sen de şu gizli midir ne zıkkımsa işte, onu kıskandırırsın. O da kudurur çıkar bir anda karşına."
Gözlerimi büyüttüm. Ne diyordu bu manyak?
"Saçmalama Didem! Ben istemiyorum. Sen istersen Cenk'i kıskandır." Sadece, hergün her dakika yaptığı gibi gözlerini devirmekle yetindi. Bazen gözleri öyle kalacak diye korkmuyor değilim yani.
İki dersi daha sabırla atlattığımızda, diğer ders konferans salonuna inmiştik. Didem benim için yanına yer tutmuştu. Onu görebileyim diye kollarını sallayıp garip şekiller yapıyordu. Onu tanımıyorum bakışlarıyla yanına yöneldim. Oturup derin bir nefes aldım.
"Kanka görmen lazım, hepsi taş taş!" Gözlerimle sus diye bağırıyordum adeta. Oluk olmadık yerde mal mal şeyler konuşuyordu. Omzunu silkip önüne döndü.
Bir süre sonra içeri müdür ve arkasından dört tane meteor girdi. Tabi bebim ağzım bi karış açık. Gözler pört. Ağır çekim Didem'e dönüp 'Bunlar insansa diğerleri ne? Diğerleri insansa bular ne?' bakışları atmaya başladım. Nasıl yaptım sormayın.
Didem'de bana 'Ben sana demiştim.' bakışları atmaya başlamıştı. Dört meteor sahneye çıkmış konuşma yapmaya başlamışlardı. Adalet falan diyorlardı. Sanırım hukuk okuyorlar.
Yalnız aralarından biriyle sürekli göz göze geliyorduk. Nedendir bilem ama gözleri ve bakışları çok tanıdık geliyordu. Didem'i dürtüp o çocuğu gösterdim.
"Kanka şu çocuğu tanıyor musun?"
"Hangisi?"
"Sağdan ikinci."
Didem zoom yapan gözlerini çocuğa sabitleyip iyice inceledi. Sonra bana dönüp heyecanla başını salladı.
"Evet tanıyorum! Bu okuldan mezun olmuş. Hukuk okuyor ve 19 yaşında. İnstagramdan takip ediyorum kanka."
"Adı ne?" diye sordum.
"Eser," dedi. "Eser Karayaş!"
***
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY 'E' |Texting (FİNAL)
Teen FictionBAŞLANGIÇ= 19/02/2019 BİTİŞ= 07/03/2019 *** E: Seninle mesajlaşırken neden bu kadar neşeli olduğumu sorguluyordum ilk başlarda biliyor musun? E: Sonra dedim insan sevdiğiyle konuşunca neşeli olmaz mı hiç? E: Çok seviyorum be bal peteğim. Öl desen ö...