Multi= KARAYAŞ AİLESİ!***
Kucağımda uyuya kalan minik kızımı beşiğine yatırdım. Üzerini örtüp telsizi yanına koydum. Ne olur ne olmaz. Diğer telsizi elime alıp çıktım odadan. Mutluydum. Mutluyduk. Eser çok iyi bir eş ve baba idi. İyi ki onu tanımışım diyorum hep. İyi ki onu sevmişim..
Evleneli iki sene olmuştu. Ve tatlı mı tatlı 10 aylık minik bir bebeğimiz vardı. Eser ve minik kızımız benim her şeyimdi. Onlar için canımı bile vermeye razıydım. Annemi şimdi çok iyi anlıyordum. Küçük kızımın başına bir şey gelicek düşüncesi bile bir anne olarak beni mahvediyordu. İç çektim.
Salona gittiğimde Eser televizyon izliyordu. Beni görünce gülümseyerek kollarını açtı. Gülümsedim ve kendimi kollarının arasına attım.
"Uyudu mu tatlı cadı?" Kıkırdadım ve başımı salladım. "Uyudu."
Ondan ayrılıp yanına oturdum. Beraber sarmaş dolaş televizyondaki filmi izlemeye başladık. Eser saçlarımı okşuyor, bazen de minik öpücükler konduruyordu.
"Seni çok seviyorum." Kulağıma fısıldadığı şeyle gözlerine baktım. "Bir mesajla nerelere geldik be güzelim?" Güldü. "İyi ki atmışım o mesajı. Bak şimdi iki tane tatlı cadım var." Burnumu sıktı.
Kafamı geriye çekip gözlerine baktım. "Ben de iyiki seni tanımışım." dedim. "Seni çok seviyorum."
İkimizde gülümseyerek birbirimize bakıyorduk. Eser yavaşça yaklaşmaya başladı. Dudaklarımız arasında milimler kala, sehpada ki telsizden ağlama sesleri gelmeye başladı.
"Miray uyandı."
Ayağa kalktım. Eser gözleri kapalı bir kaç küfür savurduktan sonra benimle beraber yukarı çıktı. Miray'ın odasına girdik. Ağlaması canımı yakıyordu. Hemen kucağıma aldım. Anne olmak çok güzel bir hismiş. Bunu çok iyi anlamıştım.
Kucağımda tekrar uykuya dalınca sırtını okşamaya devam ettim. Gazını çıkarmıştı. Eser'in telefonu çalınca odadan çıktı. Miray'ı yatırıp Eser'in yanına gittim.
Telefonu kapatıp bana döndü. Yüzünde anlamdıramadığım bir ifade vardı. Kaşlarımı çatarak yanına gittim.
"Ne oldu?"
Telefonu gösterip konuştu. "Alper aradı." dedi. "Didem doğum yapıyormuş!"
***
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY 'E' |Texting (FİNAL)
Roman pour AdolescentsBAŞLANGIÇ= 19/02/2019 BİTİŞ= 07/03/2019 *** E: Seninle mesajlaşırken neden bu kadar neşeli olduğumu sorguluyordum ilk başlarda biliyor musun? E: Sonra dedim insan sevdiğiyle konuşunca neşeli olmaz mı hiç? E: Çok seviyorum be bal peteğim. Öl desen ö...