~1~

26.8K 1.1K 324
                                    


Multi= Melis Şentürk

Keyifli okumalar:)

(Satır arası yorumlar hiç fena olmaz aslında shsjsjs)

***

Elimdeki ıslaklık ile ağladığımı anladım. Film o kadar duygusaldı ki, kendimi tutamadım. Önümdeki peçeteyle göz yaşlarımı ve burnumu sildim. Ağlamamın tek sevmediğim yanı burnumun akmasıydı.

Önümdeki cips dolu kâse bom boştu. Bazen kendime şaşırıyorum doğrusu. Ne ara bitirmişim ben bunu ya?

Neyse diyerek kolamdan bir yudum aldım. En azından bu bitmemişti şükür. Çünkü kalkıp tekrar dolduracak halim yoktu. Çok üşeniyordum.

Cebimde bir titreşim olunca istemsizce tiz bi' çığlık attım. Koltukta havaya fırlayıp derin nefesler aldım. Aklım çıktı be!

"Tövbe Allah'ım yarabbim!"

Saat 22:09, kim olabilirdi ki? Cebimden çıkarıp ekran kilidini açtım. Tanımadığım bir numaraydı. Otomatikman kaşlarım çatılırken, koltuğa oturdum ve mesaj bölümüne girdim.

053********: Seni ağlatan bütün filmlerin yönetmenlerini öldürmek istiyorum.

Neydi bu şimdi? Biri benimle oyun mu oynuyordu? Daha önmelisi film izleyip ağladığımı nereden biliyordu?

Hemen ayağa kalkıp etrafa baktım. Kamera falan mı vardı? Tekrar bi' titreşim olunca mesaja baktım.

053********: Boşuna etrafına bakınma. Kamera falan yok.

Korkmaya başlamıştım. Gözüme salondaki cam ilişti. Büyük boydan boya uzanan salon camının perdesini hızla çekip kapattım.

053********: Nasıl göreceğim şimdi seni? Korkuttum sanırım. Özür dilerim;(

Melis: Kimsin?

Ellerim titreye titreye yazdığım mesajın yanıtı çok gecikmedi.

053********: Seni seven bir yakışıklı;)

Melis: Ne diyorsun sen? Kimsin dedim?!

Melis: Ne istiyorsun benden? Sapık falan mısın? Yoksa beni mi işletiyorsun?

053********: Dedim ya, seni seviyorum. Ve şuan senin benim mesajlarıma yanıt vermen kalbimi durdurabilir bal peteğim.

Melis: Beni nereden tanıyorsun?

Sanırım en mantıklı soru buydu. Kim olduğunu bilmediğim şahıs bizim okuldan biri ve beni işletiyorsa hiç iyi olmazdı onun için!

053********: Seni kalbim tanımış sevmiş, mekânın ne önemi var ki bal peteğim?

Melis: Bana bal peteğim deyip durma!

053********: Melis, ben bir anlık cesaretle yazdım sana. Pişmanda değilim. Seni çok seviyorum. Her şeyden çok hemde. Bana bir şans versen?

Melis: Kız mısın, erkek mi?

053********: Lez olmadığımı düşünürsek erkeğim:b

Melis: Belki de beni işletiyorsun? Belki de bizim okuldan birisin?

053********: Sana yemin ederim ki seni işlettiğim falan yok. Aklımı, kalbimi çaldın sen benim. Aşığım sana...


***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin