~24~

14.6K 926 30
                                    

:)

***

Melis: Burada mısın?!

Melis: Ciddi olamazsın!

Melis: Senin ne işin var burada?

E: İlk gün seni yalnız bırakacağımı düşünmüyordun herhalde?

E: Her yıl ilk gün hep yanındaydım. Ama sen beni görmüyordun.

Melis: İlk defa korkmaya başladım.

Melis: Yıllardır beni hep gözetliyordun. Ve ben hiç seni fark etmedim.

E: Sakın Melis. Sakın benden korkma. Ben senin iyiliğini istiyorum. Sana aşığım. Uzaktan korudum seni, uzaktan özlemimi giderdim...

E: Hadi içeri gir artık. Bahçedeki hayvanların sana yiyecek gibi bakmaları sinirimi bozuyor!

Hızla okulun içine girip sınıfıma ilerledim. Didem arka sırada oturmuş, cam kenarındaki Cenk'i kesiyordu. Derin bir nefes alarak sırama gittim. Didem beni fark edip ayağa kalktı. Birbirimize sarılıp sıraya oturduk.

"Naber kanka?"

"İyidir, senden naber?"

Cenk'e bakıp iç çekti.

"İyi işte."

Derin bir nefes alıp Didem'e döndüm. "Bay 'E' burada." dedim bir anda.

Yüzü şekilden şekle girerken, "Ciddi misin?!" diye bağırdı. Elimle ağzını kapatıp fısıldadım.

"Sussana!"

Kafasını sallayınca çektim elimi.

"Bu sana abayı yakmış." Utanmıştım. Gerçekten beni seviyordu. Bunu çok iyi anlamıştım.

Zil çaldığı gibi telefonum da titremişti.

E: Çıkışta yine yanına geleceğim;)

Gülümsedim. Aklımı karıştırıyordu bu hıyar. Onunla tanıştığım günden beri mutluydum. Ve sanırım, içimde ona karşı bir bağ, bir his vardı...

***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin