ÖZEL BÖLÜM 2

10.6K 596 27
                                    

Yeni yazmaya başladığım MAVİŞ adlı çalışmama da beklerim sizi:)

***

Bahçede koşuşturan Miray ve Okay'ı gülerek izliyorduk. Alper ve Eser mangalı hazırlıyordu. Ben ve Didem oturmuş minik fareleri izliyorduk. Küçük Okay Didem ile Alper'in oğullarıydı. Bu tablo muhteşemdi. Kocaman bir aile olmuştuk. Annem ile Ayşen anne bahçe masasında sohbet ediyorlardı. Yanlarında Didem'in annesi ve Alper'in annesi de vardı. Didem'in babası ise Alper'in babasıyla tavla atıyordu. Kahkahaları buraya kadar geliyordu. Gülerek önüme geri döndüm. Mimik kızım Miray, Okay'ın kolunu ısırmaya çalışıyordu.

"Anne Miyay abya beni ışıyıyo!"

Didem gidip onları ayırdı. Gözümün önüne Didem'in lisedeyken Alper'i ısırışı geldi. Yüzümde bir tebessüm oluştu. Alper, Didem, ben ve Eser, bir süre bakıştıktan sonra hepimiz kahkaha attık. Unutmayacağımız anılarımız...

İç çektim. Eser gelip yanağıma bir öpücük bıraktı. Elini karnımdaki elimin üzerine koydu. Belimi tutarak ondan tarafa döndüm. Gülümsedim. Diğer elimi yanağına koydum. Gözleri karnımdaydı. Sekiz buçuk aylık hamileydim. Bir çocuğumuz daha olacaktı. Adını şimdiden belirlemiştik bile. Berkay! Adı Berkay olacaktı. Miray abla oluyordu. Eser tekrar baba, ben de tekrar anne oluyordum. Annem ve Ayşen anne, ne kadar kabul etmeseler de ikinci kez torun sahibi oluyorlardı. Yaşlı hissetmek istemeselerde, hep genç kalacak değiller ya canım?!

"Aslan oğlum benim!" Eser karnımı okşadı. "Tekmele bakayım."

Miray gelip önümde diz çökmüş kocamın sırtına atladı.

"Sen aytık beni sevmiyoy muşun baba?"

Eser Miray'ı sırtından indirip kucağına aldı. Kıkırdadım. Hadi açıkla bakalım süper zeka bay 'E'.

"Ben hâlâ seni seviyorum meleğim." dedi Eser. Elini karnıma koyup devam etti. Miray dikkatle babasını dinliyordu. "Kardeşin çok kıskanç bir bebek. Üzülmesin diye yapıyorum ben onu." Miray gülüp Eser'in boynuna atladı. O an karnıma giren sancıyla yüzüm buruştu.

Tarif edilemez bir acı hissediyordum. Tekrar giren keskin sancıyla ağzımdan bir çığlık ficar etti. Herkesin endişeli bakışı bana dönerken ben karnımı ve belimi turuyordum. En son böyle bir sancı olduğunda Miray doğmuştu. Gözlerim sonuna kadar açıldı ve yüksek sesle bağırdım.

"Bebek geliyor!!"

***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin