İTHAF EDİLDİ= sevcan1903_
Özel bölümler bitmişti fakat, istek olunca yazayım dedim. Ama bu sefer son özel bölüm bu, bilginize:)
Bu arada MAVİŞ hâlâ sizi bekliyor slxlsjdlj isteyenler profilimden bulup okuyabilir♥
Başlama saatiniz?
***
Miray'dan
"Berkay çocuk gibisin!"
"Birkiy çicik gibisin."
Allah'ım sen bana sabır ver! Annemin yanına geçip yürümeye devam ettim. Yoksa Berkay beni deli edecekti!
Pendik'te sahil kenarına gelmiştik ve şimdi de piknik yapabileceğimiz güzel bir alan arıyorduk. Etrafta gözlerimi gezdirip parmağımla ağaçlardan birini gösterdim.
"Şuradaki çimlere oturalım bence." dedim. Tabi Berkay durur mu?
"Şiridiki çimliri itirilim binci."
Babam Berkay'ın ensesine vurup "Ablayla dalga geçilmez." dedi. Tabi ben durur muyum? Berkay'a kapak işareti yapıp sırıttım. Gerizekalı.
Çimlere bez serip oturduk ve eşyaları çıkarmaya başladık.
"Didem teyzemler ne zaman gelir anne?"
Annem kapları sepetten çıkartırken cevap verdi. "Gelirler birazdan." Gözlerini poşetlerde gezdirip "İnşallah Didem çekirdek almıştır." diye mırıldandı. "Ben sanırım evde unuttum."
Gözlerimi kayalıklara doğru giden Berkay'a çevirip hızla yerimden doğruldum. Yanına vardığımda göz devirdi.
"Nereye?" diye sordu.
"Niriyi?" diye cevap verdim. Tekrar göz devirip taşın üzerinden atladı. Bende ona tutunup atladım. Kayalara basarak uca kadar geldik. Berkay pantolonunun paçalarını sıvayıp ayakkabılarını çıkardı. Ben şort giydiğim için sadece ayakkabılarımı çıkardım.
Ayaklarımızı suya sokup bir süre sessiz kaldık. Uçsuz bucaksız deniz gözler önündeydi. Berrak ve rahatlatıcı. Derin bir nefes alıp Berkay'a döndüm.
"Ee canım kardeşim, var mı biri? Hiç bu konuları konuşmuyorsun benimle."
Kaşlarını çatıp bana baktı. Daha sonra önüne döndü. Cevap vermemişti ve yüzü ciddi bir hâl almıştı.
"Yok artık!" dedim. "Sen ki Berkay Karayaş aşk acısı mı çekiyorsun?"
Tam bir şey diyeceği sırada arkadan "Ben geldim!" diye Okay'ın sesini işittik. Didem teyzemler gelmişti anlaşılan. Okay, Didem teyzemin ve Alper eniştemin tek çocuklarıydı.
"Hoş geldin kardeşim." dedi Berkay. Ayaklarımızı sudan çıkarıp ayakkabılarımızı giyindik.
"Hoş buldum kardeşim."
Okay'ın saçlarını karıştırıp "Hoş geldin." dedim gülerek. Göz devirip saçlarını düzeltti.
"Hoş buldum!"
Al birini vur ötekine işte. Berkay ile Okay birbirlerine nasıl bu kadar benziyorlar anlamıyorum. İkiside salak.
Annemlerin yanına döndüğümüzde babam ve Alper enişteyi mangal başında gördüm. Annem ile Didem teyzem de çekirdek çıtlıyorlardı. Koşarak yanlarına gidip bir avuç çekirdek aldım. Çimlere oturup etrafı süzmeye başladım. O sırada telefonum titremişti. Tanımadığım bir numara olduğu görünce kaşlarımı çattım.
053********: Bakma etrafa öyle
053********: Güzelliğini benden başkası görmesin..
Miray: Hayırdır sen kimsin??
"Anne" diye seslenip yanına oturdum. Telefonu ona uzatıp mesajları gösterdim.
"Biri benimle dalga geçiyor." dedim.
Annemin yüzünde acı bir tebessüm oluştuğunda jetonum düştü. Babam da annemle mesaj yoluyla tanışmıştı. Bir tür anonim olarak.
Ne yani? Benimde mi bir anonimim vardı artık?
***
Ve yolculuk burada bitti..
Allah hayatınıza hep hayırlı olanını nasip etsin..
Görüşmek dileğiyle..
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY 'E' |Texting (FİNAL)
Novela JuvenilBAŞLANGIÇ= 19/02/2019 BİTİŞ= 07/03/2019 *** E: Seninle mesajlaşırken neden bu kadar neşeli olduğumu sorguluyordum ilk başlarda biliyor musun? E: Sonra dedim insan sevdiğiyle konuşunca neşeli olmaz mı hiç? E: Çok seviyorum be bal peteğim. Öl desen ö...