~37~

14.2K 811 165
                                    

:)

***

Melis: Son 3 günnnn

Mesajı yollayıp telefonu sıranın altına koydum. Dersi dinliyormuş gibi yapıp bir yandan da geri yanıt bekliyordum.

E: Bu halin çok tatlı:)

Melis: Benim her halim tatlı şekerim;)

E: Sşcğrldnsşcldl

E: Seni o kadar çok seviyorum ki, ve o kadar tatlısın ki, içime sokasım geliyor seni.

Melis: Tövbee srpğqwoxçvçsnckr

E: İnşallah bir gün aynı çatının altında, minik bay 'E' ler ve Melis'lerle beraber oluruz.

Melis: Tamam yeter ya!

E: Neden? Sjckelxks

Melis: Utanıyorum.

E: Utanırken bile tatlısın sen.

-Görüldü-

E: Cevap versene bal peteğim. Güzel yüzlüm. Canımın en içi.

-Görüldü-

E: Benden utanma.

Melis yazıyor..

Melis çevrimiçi

Melis yazıyor..

Melis: Yaa deme şöyle şeyler.

Melis: Ne yazacağımı bilemiyorum.

Melis: İlk defa bir erkek bana bu kadar iltifat ediyor.

E: Başkası da edemez zaten!

E: Ciğerini söker, eline veririm onun!

Melis: Bu kıskanç hallerin hoşuma gidiyor aslında:)

Melis: Kudur biraz sjsjxpsld

E: Melis!

Melis: Şaka yaptım ya:D

E: Kıyamıyorum ki sana.

E: Çok tatlısın be vicdansızın kızı.

Melis: Biliyorum:D

E: Dayanamıyorum, ısıracağım o olacak.

Melis: Bizim buralarda bir söz vardır bilir misin?

E: Neymiş o bakalım?

Melis: Hoşt!

***

"Melis!" Didem'in anırması sonucu kalabalık kantin sıradında onu bulabilmiştim. Herkes de bu tenefüsü mü bulmuştu tıkınmak için Allah aşkına?!

Kalabalığın arasından bana elini uzatan Didem'i tutup bir anda kendime çektim. Çekmez olaydım!

Ben geri geri giderken, kankam çığlık atarak üzerime doğru geliyordu. Yere düşerken yanda duran birinin üstünü tuttum. Ben ve Didem yere düşerken, herkesten kahkaha sesleri geliyordu. Kafamı kaldırıp baktığımda şok olmuştum. Tuttuğum şey bir pantolondu. Pantolonun sahibi olan çocuk şaşkınca bir pantolonuna, bir bana, bir de kantindeki insanlara bakıyordu. Neden mi?

Bütün gücümü kullandığım için çocuğun pantolonu aşağı düşmüştü ve iç çamaşırı ile kalmıştı. Üstümde yatan Didem kafasını göğsümden kaldırıp çocuğa baktı. Daha sonra bana baktığında ikimizde çığlık atmaya başladık.

Tam o sıra biri gözlerimi kapattı. Beni yerden doğrultup, ellerini gözümden çekti ve kantinden çıkardı. Dönüp baktığımda bu kişinin Ayten- yani Alper olduğunu gördüm. Ben şaşkınca Alper'e bakarken, o çok sakindi.

"Abinin emriydi. Seni oradan çıkarmamı istedi."

Bay 'E' üzerime kamera filan mı takmıştı? Yoksa müneccim falan mıydı?

***

S.D.

BAY 'E' |Texting (FİNAL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin